Aviseringar
Rensa alla

studentbostäder i uppsala


Ämnesstartare

mrman:
Det jag menade var att kan det vara brist om bara hälften av rummen på våningen var uthyrda? 

det är klart, tror du att det bara finns sju personer som vill plugga i sthlm?


   
SvaraCitera

www.studentboet.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Det jag menade var att kan det vara brist om bara hälften av rummen på våningen var uthyrda? 

Beror väl mest på dålig planering från SSSB:s sida isåfall. Krävs väl fortfarande något års kötid (baserar det mest på vad jag har hört SU-studenter säga) för att kunna få ens ett korridorsrum via SSSB så finns ju ingen bristande efterfrågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:
www.studentboet.se

tack!

 

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är ssssb ens


   
SvaraCitera

mrman:

Det lustiga är att det är bostadsbidrag i Stockholm. Men jag blir maka förvånad när jag var hos en klasskompis som bor i korridor. 7/14 rum stod tomma. Och dessa förmedlas av SSSB. 

man får bostadsbidrag i hela sverige. att rummen står tomma kan säkert ha att göra med att någon står på dem men bor någon annanstans. jag hade t ex ett rum som stod tomt med mina grejer i i typ ett halvår medan jag bodde hos min pojkvän.


   
SvaraCitera

kukoxo:

vad är ssssb ens

studentbostadskö i stockholm.

ställ dig i heimstadens kö btw (de har studentbostäder i uppsala)


   
SvaraCitera

manul:

Beror väl mest på dålig planering från SSSB:s sida isåfall. Krävs väl fortfarande något års kötid (baserar det mest på vad jag har hört SU-studenter säga) för att kunna få ens ett korridorsrum via SSSB så finns ju ingen bristande efterfrågan.

tror det krävs ännu mer! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

man får bostadsbidrag i hela sverige. att rummen står tomma kan säkert ha att göra med att någon står på dem men bor någon annanstans. jag hade t ex ett rum som stod tomt med mina grejer i i typ ett halvår medan jag bodde hos min pojkvän.

Nej dom var inte uthyrda och ligger inte heller hos SSSB på kölistan. Är på lappis, kanske ingen som vill bo där? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: studentbostäder i uppsala

vilken hemsida?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack! gulliga ni e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

tack! gulliga ni e

vsg vi ses i uppsala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vsg vi ses i uppsala

ja! Hjärta

 

bjuder er alla på min kalas sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ja! Hjärta

 

bjuder er alla på min kalas sen

snällt


   
SvaraCitera