Aviseringar
Rensa alla

studenten


Ämnesstartare

alltså fyhelvete vad jobbigt verkar vara att ta studenten? räcker det inte med att man ska ha en studentskiva? måste man fira 100 gånger extra?

jag känner inget behov att fira att jag fått min mössa vid en såkallad mösspåtagning. dessutom har man 10000 miljoner utgifter pga den här skiten!!!!!!!! bojkottar snart

/torsdagsbitterfitta.


   
Citera
Ämnesstartare

du behöver väll ej om du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk va skönt sen när allt e över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska åka flak, wiiiiiiee!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag bojkottar spektaklet, mest eftersom jag inte orkar bry mig om allt man måste bry sig om för att orka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du behöver väll ej om du vill

nej såklart men det är så jävla hypat ju så det borde ju vara roligt, och jag vill ju ändå ha kul med mina vänner men det verkar fan bara va stress och pengar [mad]

iosib:

jag bojkottar spektaklet, mest eftersom jag inte orkar bry mig om allt man måste bry sig om för att orka.

bra du är. jag kommer typ ligga sömnlös över att jag måste punga ut 1500 imorgon [smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket väsen för ingenting typ. blir väll kul när man väl är där men förberedelserna är sjukt jobbiga. kul dock att min klass vid två tillfällen bråkat öppet i klassrummet om studenten <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

nej såklart men det är så jävla hypat ju så det borde ju vara roligt, och jag vill ju ändå ha kul med mina vänner men det verkar fan bara va stress och pengar [mad]

skit i det du [crazy]alltså stressen och pengarna.. o ba lev


   
SvaraCitera

vet många som ej skaffar en mössa och bara firar på själva dagen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Jag ska åka flak, wiiiiiiee!!!

aa jag med, i TRE timmar.

Lounge fact:

skit i det du [crazy]alltså stressen och pengarna.. o ba lev

aa jag tänker typ göra det jag måste och sen på själva studentdagen får jag se. kanske bojkottar en del utav skiten iaf [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har tänkt att resa bort..kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte skriva "hejdå" eller "äntlingen är skiten över" på min studentmössa. Men sen ångrade jag mig.

tycker det ska bli fett skönt att slippa, så vill bara fira hur mkt som helst[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde man redan ha beställt mösa? har varit borta en del[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

aa jag med, i TRE timmar.

Galet länge.

Massa dön på min student. Vore nice med nice döners som dönar med mig.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

borde man redan ha beställt mösa? har varit borta en del[cute]

JA DET GJORDE VI FÖRSTA VECKAN VI KOM TILLBAKA FRÅN SOMMARLOVET I AUGUSTI, HEJ TJENA JÄVLA TÖNTFASONER!!!!!!!!!!!! raaaage.

[blush]


   
SvaraCitera