Aviseringar
Rensa alla

studenten


Ämnesstartare

Hur många brukar det vara som har studentskylt när man tar studenten? Jag tar studenten denna år men jag tycker inte att det behövs nån studentskylt. Brukar alla ha det?


   
Citera

Vet inte om alla har de men dom flesta har nog de iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla som inte har är mobbade ._.


   
SvaraCitera

Vår klass gjorde en tråkigt så då gjorde jag och en till en rolig som hela klassen försökte förstöra för att den va pinsam [tard]

Fast sen när alla va full kl9:00 DÅ dög den allt! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Vår klass gjorde en tråkigt så då gjorde jag och en till en rolig som hela klassen försökte förstöra för att den va pinsam

Studentskylt är ju den med en bild av en själv som en liten unge, inte den som klassen masherar med dummer [cute]


   
SvaraCitera

Neutron:

Studentskylt är ju den med en bild av en själv som en liten unge, inte den som klassen masherar med dummer [cute]

Jaha! Du väckte just ett hemskt minne [mad]
Men ofta man bryr sig om den! Är ju föräldrarna som har den jävla skylten [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Men ofta man bryr sig om den! Är ju föräldrarna som har den jävla skylten

Det är kul att gå fram till familjen medan dom står och viftar med en jättepinsam bild av en själv. Kul att visa upp för kompisar och se vems bild är bäst å så.

Självklart att man ska ha en sådan skylt, en del av studenten ju [y]


   
SvaraCitera

Neutron:

et är kul att gå fram till familjen medan dom står och viftar med en jättepinsam bild av en själv. Kul att visa upp för kompisar och se vems bild är bäst å så.

Jaha är det så det funkar. Jag valde ut den snyggaste ungen å gick till denns föräldrar. Dick var ungen en tjej [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Jaha är det så det funkar. Jag valde ut den snyggaste ungen å gick till denns föräldrar. Dick var ungen en tjej

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Varför ens fira studenten >_> gör en skyllt om du orkar (y)


   
SvaraCitera