Aviseringar
Rensa alla

studenten


Ämnesstartare

På studentdagens kväll är det fest och jag vet inte om det spelar något roll vad man har på sig? Många verkar tänka ha studentklänningen på kvällen. Många väljer att köpa en annan . Jag ska köpa en annan men spelar det roll om man köper en mörkfärgad? Eller är det bättre med en ljusfärgad?


   
Citera

hade shorts och t-shirt på kvällen


   
SvaraCitera

alltså fina jeansshorts och en fin t-shrt[crazy]


   
SvaraCitera

Asså vi hade vanliga kläder på festen, tur var väl det med tanke på vilken fjortisfest det blev. Folk spydde ner sig å spydde i taxin å tippa vinflaskor över sig [no-no]

Hör med din klass? Har alla finkläder kommer det bli en tråkig fest å du kan ha finkläder. Har alla skitkläder kommer det bli en kul fest å du bör ha skitkläder.

Är kläderna som sätter ribban på fyllan [no-no]


   
SvaraCitera

klart de spoelar roll det förståreu väll att du inte kan ha en mörk hur kom du att tänka på det [tard][tired]

Ha vad du vill betydligt roligare för dig och alla andra.


   
SvaraCitera

BAPE


   
SvaraCitera

Giirrll:

Jag ska köpa en annan men spelar det roll om man köper en mörkfärgad?

Ja, det är fett rasistiskt.. Köp en blå.


   
SvaraCitera

Jag hade jeans och linne. Man måste inte klä upp sig om man inte vill. Ha på dig något som du känner dig bekväm i och som du kan dansa och hoppa och supa i!


   
SvaraCitera

Ha på det något du trivs i.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

supa i!

man kan supa i allt![no-no]


   
SvaraCitera

Kommer vara slappt klädd. Inte fan orkar jag springa omkring i en klänning som jag redan haft hela dagen hela kvällen och natten. Blir dessutom kallt nattetid. Så nä, hade jag varit du så hade jag klätt mig bekvämt.


   
SvaraCitera

Hade samma kläder. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade samma kläder. eller ja
klänning på utspring osv
shorts + bikiniöverdel + kockrock på flak
klänningen på kvällen!!!1


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

man kan supa i allt![no-no]

jo fast det ser bara patetiskt ut att vingla omkring i klackar och ett tight fodral. Eller ligga däckad och visa hela skrevet i en kort klänning osv


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

jo fast det ser bara patetiskt ut att vingla omkring i klackar och ett tight fodral.

äsch då

de4ssutom handlar detta ej om vad som är patetiskt el ej, utan vad som är möjligt[no-no]


   
SvaraCitera