Aviseringar
Rensa alla

Studentgettokorridor!


Ämnesstartare

Floppsen:

Mjo, men vad behöver man förutom tallrik, bestick, glas, stekpanna, kastrull? [tard]

En hel del faktiskt. Ikea har färdiga flytta hemifrån-paket, köp dig ett sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

tur för dig då Elr om du gillar han kanske du ska börja äta den

[bigcheers]

internet:

om du bor i korridor behöver du nog inte köpa köksgrejor väl??? det har man inte behövt i de korridorer jag sovit iaf pga de brukar köpa sånt för korridorspengen.

Ingen aning [cry] Men tror jag skulle få numret till den som bodde där nu så får la ringa å höra med h*n [y]


   
SvaraCitera

En tripp till ikea lär ge dig det mesta du behöver. Mer än du behöver troligtvis men prylar är ju alltid nice antar jag.

Damn. iddqd hann före


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

En hel del faktiskt. Ikea har färdiga flytta hemifrån-paket, köp dig ett sådant.

Mjo men i dem kitten inågr vinglas mm å typ 6 grejjer av allt. Jag behöver nog bara typ 2 av varje eftersom det är delat kök så man måste ju diska allt så fort man är klar [ops]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Men tror jag skulle få numret till den som bodde där nu så får la ringa å höra med h*n

gör det !!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

gör det !!!!!

Mjo om jag får numret =) Det stod att man skulle få det men har inte fått det [sad]


   
SvaraCitera

"knepigt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

"knepigt"

Jo men ja ska ringa till fastighetsmäklaren imorn iaf för det är fler saker som är knep [rolleyes]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Jo men ja ska ringa till fastighetsmäklaren imorn iaf för det är fler saker som är knep

var ska du


   
SvaraCitera

internet:

korridorspengen

Wow, detta är ett fenomen jag aldrig fått uppleva [sad]

Floppsen:

Vad behöver jag inhadla?

Konserver + torrvaror så att du slipper ha stuff i den delade kylen = blir stulet trots arga lappar som är roliga o så.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Wow, ett fenomen jag aldrig fått uppleva

synd

Miceparade:

Konserver + torrvaror så att du slipper ha stuff i den delade kylen = blir stulet trots arga lappar som är roliga o så.

du verkar bo i en usel korridor


   
SvaraCitera

internet:

usel

Den luktar iaf ganska najs.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Den luktar iaf ganska najs.

1 bra sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

var ska du

Linköping

Miceparade:

Konserver + torrvaror så att du slipper ha stuff i den delade kylen = blir stulet trots arga lappar som är roliga o så.

Mjo, fast bor nära ett hemköp så går ju att handla dagligen det som behövs ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Den luktar iaf ganska najs.

Hahaha xD


   
SvaraCitera