Aviseringar
Rensa alla

Studentmössa!


Istechetvåpunktnoll:

what??

Vafalls? En studiehatt 1000 till 2000 kronor. Dom kan kosta ungefär så mycket.


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Vafalls? En studiehatt 1000 till 2000 kronor. Dom kan kosta ungefär så mycket.

Jestanes.


   
SvaraCitera

Asså det beror ju helt på!! CL. Seifert kom till vår skola och då hade dom sk "kampanjpriser" att man får allting inkluderat + en champagne glas med gravyr + guldpenna för allt mellan 899 till 1299. Köper man bara en standard mössa kostar det runt 800 kr tror jag.

Ni som beställer från CL seifert, vilken modell? Jag har inte bestämt modell men ska ha de "traditionella" blå strimma och blå sten och silver text 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JustAnotherSoul:
Asså det beror ju helt på!! CL. Seifert kom till vår skola och då hade dom sk "kampanjpriser" att man får allting inkluderat + en champagne glas med gravyr + guldpenna för allt mellan 899 till 1299. Köper man bara en standard mössa kostar det runt 800 kr tror jag.

Ni som beställer från CL seifert, vilken modell? Jag har inte bestämt modell men ska ha de "traditionella" blå strimma och blå sten och silver text 😀

De kom till vår skola med! Är ju mycket att de försöker sälja massa kläder osv med och tycker de är rätt fula x) Men man kan ju se tydligt på deras hemsida när man designar sin mössa så är nice Tumme upp Jag står antingen mellan Kunga eller Jubileum, vill också ha en rätt vanlig, med blå strimma för samhällsprogrammet, en fin sten, guld text på namnet, skolans namn och år på baksidan Cool


   
SvaraCitera

borgarkeps


   
SvaraCitera

min gick för exakt 307 spänn och jag tyckte ärligt talat min var bland de finaste

jag har mkt text på framsidan & där bad fixade jag sj med guldtråd som jag köpte på Panduro.

nästan alla andras kostade minst 800-1300 kr. väldigt onödigt, tänk på det
+ tyckte plastskärm var minst lika fint, om inte finare eftersom att det glänser i solen (tyckte inte det såg särskilt billigt ut)


   
SvaraCitera

Skit i mössan


   
SvaraCitera

feministfittan:

De kom till vår skola med! Är ju mycket att de försöker sälja massa kläder osv med och tycker de är rätt fula x) Men man kan ju se tydligt på deras hemsida när man designar sin mössa så är nice Tumme upp Jag står antingen mellan Kunga eller Jubileum, vill också ha en rätt vanlig, med blå strimma för samhällsprogrammet, en fin sten, guld text på namnet, skolans namn och år på baksidan Cool

Jaaa!! Jag gillar att Jubileum har strimma uppe och nere 😀 fast jag är inte säker med fodret. Är rädd att mössan blir lite tight om jag har min "vanliga" storlek. Vet inte om man bör beställa en storlek större då? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När de var på vår skola gick de runt och mätte huvuden, och man fick testa mössor i olika storlekar, gjorde de inte de på dig? GladSöt Ah funderar på den vanliga gul/blåa eller den vinröda är rätt fräsig Cool men man vill ju att det som folk kommer skriva i den ska synas bra så då är nog en gul/blå bättre Glad


   
SvaraCitera

feministfittan:
När de var på vår skola gick de runt och mätte huvuden, och man fick testa mössor i olika storlekar, gjorde de inte de på dig? GladSöt Ah funderar på den vanliga gul/blåa eller den vinröda är rätt fräsig Cool men man vill ju att det som folk kommer skriva i den ska synas bra så då är nog en gul/blå bättre Glad

Jooo, jag har 54,5 haha, minihuve. Men väljer man jubileumsmössan får man en speciell penna så det går att skriva där 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha aaw sött! RodnarRullar ögonen
ah juste!  🙂
Funderar på en sån sten fast en i tyg liksom, tycker det ser lite gammaldags och fint ut  :))


   
SvaraCitera

Yes, tänke vika mig från normalen och välja silvertext, har alltid haft något för silver haha. Är ej säker än, vi har tills 10 okt på oss. Just nu är det Carl-Ludvig, men gillar inte riktigt fodret 😛


   
SvaraCitera