Aviseringar
Rensa alla

Studentmössor!


Ämnesstartare

Hej,
jag undrar om någon har hört talas om företaget Kokard, både dåligt och bra!


   
Citera
Ämnesetiketter

dom kom till min skola, min klass hitta dock billigare


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

dom kom till min skola

Riktigt svindyrt, mössan gick för 700 kr typ :< Dock med lite tillägg då jag inte betalar för den 🙂

Annars var de ganska bra, bara priset som var negativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Riktigt svindyrt, mössan gick för 700 kr typ :< Dock med lite tillägg då jag inte betalar för den 🙂

Annars var de ganska bra, bara priset som var negativt.

Hur var det med leverans och sånt, kom det i tid och sånt?


   
SvaraCitera

ABC Gruppen brukar ju vara det naturliga valet annars? var dem inte på din skola? Fick en hel del grejer för ca 800kr, inte bara mössa utan en del extra tillbehör. Kan kanske bero på att ordföranden i elevrådet lyckats förhandla riktigt bra (detta var förra året)


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

ABC Gruppen

vi körde med dom.

men tror att det generellt är: krämare som krämare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

ABC Gruppen brukar ju vara det naturliga valet annars? var dem inte på din skola? Fick en hel del grejer för ca 800kr, inte bara mössa utan en del extra tillbehör. Kan kanske bero på att ordföranden i elevrådet lyckats förhandla riktigt bra (detta var förra året)

Vi hade ABC till detta året, men det blev tydligen inte så billigt i slutändan när allt var pålagt. Men de var så på och vi hade många reklamationer.


   
SvaraCitera

nitlott:

Vi hade ABC till detta året, men det blev tydligen inte så billigt i slutändan när allt var pålagt. Men de var så på och vi hade många reklamationer.

som sagt, våran ordförande lyckades förhandla till sig billigare priser så det blev inte alls farligt 🙂 visst det kostade 800+ för mig, lite billigare för vissa, dyrare för andra som la till än fler saker, men man tar ju bara studenten en gång 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

som sagt, våran ordförande lyckades förhandla till sig billigare priser så det blev inte alls farligt 🙂 visst det kostade 800+ för mig, lite billigare för vissa, dyrare för andra som la till än fler saker, men man tar ju bara studenten en gång 😉

Ja, det tycker jag med! Men tror vi har ett maxpris på 495 eller 595, om man inte vill lägga på hur mycket som helst på mössan då =)


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

men man tar ju bara studenten en gång 😉

Så varför slösa så mycket pengar på den? [badgrin]

Jag tror att vi hade ABCgruppen, den var väldig dålig. Alla esteter fick fel mösser - fel namn, fel utseende och fel skola. Mössorna hade alltså inte blivit förväxlade, utan bara helt fel.

Många andra hade också problem med sina mössor och de stämde inte i storlekarna.

Men de var ju ganska "billiga", runt 500 kr med regnskydd.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Så varför slösa så mycket pengar på den? [badgrin]

går att använda sen igen (A) juste DEN kan jag ju ta med på studentfesten för 90.orna vi har [cool] haha 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då jag rör mig en hel del i elevråd- och studentkommitésammanhang har jag för det mesta hört att ABC-gruppen är ren dynga och blivit avrådd från att anlita dem. Jag har också fått intrycket av att student-pryl-businessen är full av fult spel, men det är min högst personliga åsikt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FlottbollDeluxe:

Jag har också fått intrycket av att student-pryl-businessen är full av fult spel, men det är min högst personliga åsikt 🙂

Väldigt väldigt fult spel.
Fattar inte varför det är så, känns bara så onödigt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera