Aviseringar
Rensa alla

studentskor


Ämnesstartare

typ. 


   
SvaraCitera
seasaw

tänker typ hudfärgade så det ser ut som du är barfota, esc-trenden lix


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
tänker typ hudfärgade så det ser ut som du är barfota, esc-trenden lix

lr så sparar jag pengaro ch är barfota


   
SvaraCitera

Vi killar har det överlag väldigt enkelt att följa en klädkod. Till skillnad från tjejer.
Flertalet av alla som tar studenten går egentligen bara in i en butik och tar det första bästa utan att verkligen tänka efter.

En annan detalj som gör stor skillnad är sminket.
Du skulle kunna gå till en salong som erbjuder sig piffa till en med smink, nagellack och ögonbryn ifall det skulle behövas.

2012-05-16-14.53.25.jpgstudentskorna_146678156.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behövs inte är skitsnygg på egen hand. Skorna var snygga men ah. 

Kusten:
Vi killar har det överlag väldigt enkelt att följa en klädkod. Till skillnad från tjejer.
Flertalet av alla som tar studenten går egentligen bara in i en butik och tar det första bästa utan att verkligen tänka efter.

En annan detalj som gör stor skillnad är sminket.
Du skulle kunna gå till en salong som erbjuder sig piffa till en med smink, nagellack och ögonbryn ifall det skulle behövas.

2012-05-16-14.53.25.jpgstudentskorna_146678156.jpg


   
SvaraCitera
penja

Haha vad har ni för mammor?!?!

Får ha grön klänning om jag vill. Men har hittat en snygg vit, så tänker inte ha det. 

Ta vilka skor ni vill. Ska ha klackar vid urspringet, svarta eller biega, ej bestämt. Och så tar mamma med converse som jag ta på mig innan jag hoppar upp på flaket 


   
SvaraCitera
penja

Kusten
En annan detalj som gör stor skillnad är sminket.
Du skulle kunna gå till en salong som erbjuder sig piffa till en med smink, nagellack och ögonbryn ifall det skulle behövas.

 Fan va overkill, tänker låta det synas att jag festat satan 1.5 vecka innan! 


   
SvaraCitera

Vad som helst funkar vafan


   
SvaraCitera

hade typ gräddvita ballerinaskor med rosa blommor på. fyfan vilken skoskav jag fick, märkte naturligtvis inte detta pga berusning men kunde inte gå i något annat än flipflop på två veckor efteråt.


   
SvaraCitera
seasaw

klart det vore ju det bästa

elverpigen: lr så sparar jag pengaro ch är barfota


   
SvaraCitera

jag hade mintgrön 50-tals klänning och bruna klackskor. var lätt snyggast i hela stan. synd att jag däckade nio bara. 


   
SvaraCitera

kör på ett par ballerinaskor. de är bekväma, söta och lätta att dansa/springa i. 


   
SvaraCitera

den här tråden är fylld av ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Haha vad har ni för mammor?!?!

Får ha grön klänning om jag vill. Men har hittat en snygg vit, så tänker inte ha det. 

Ta vilka skor ni vill. Ska ha klackar vid urspringet, svarta eller biega, ej bestämt. Och så tar mamma med converse som jag ta på mig innan jag hoppar upp på flaket 

men haha ja, mamma låter mig bestämma själv (tack,är ju bara 20 liksom) menhon låter mig veta hur hon absolut skullegjort:P

stereo total:
kör på ett par ballerinaskor. de är bekväma, söta och lätta att dansa/springa i. 

tänkte såna där låga tygskor med snörning från typ hm. 

tevepro:
den här tråden är fylld av ångest.

nej 100% ångest fri


   
SvaraCitera

elverpigen: tänkte såna där låga tygskor med snörning från typ hm.

varför ber du om tips om du redan vet vad du ska ha ? ?


   
SvaraCitera