Aviseringar
Rensa alla

Studera.nu


Tickstart:

Care to explain? 😀

Antar att han menar att man bara dyker upp på kurserna, utan att ha anmält sig. ^^


   
SvaraCitera

passaro:

Antar att han menar att man bara dyker upp på kurserna, utan att ha anmält sig. ^^

Men vill veta om det ligger nån sanning bakom o: Annars hade han väl inte sagt så..?
Är jävligt peppad just nu [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Men vill veta om det ligger nån sanning bakom o: Annars hade han väl inte sagt så..?
Är jävligt peppad just nu [blush]

Troligtvis inte. Annars hade det väl varit obehgränsat med platser till kurserna. 😛


   
SvaraCitera

passaro:

Annars hade det väl varit obehgränsat med platser till kurserna. 😛

Men jag har hört nåt liknande... Att de som inte dyker upp på uppropet.. Fast det är väl vad reserverna är till för [sad]
Skit [cry]


   
SvaraCitera

passaro:

Troligtvis inte

vänenr betyder troligtvis inte någonting numera har jag märkt,jag ska kidnappa dig nån dag så vi kan vara bittra ihop,kaffe och muffins ingår,en pizza om d är mycke bitterhet.[n]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Studera did it for teh lulz

[love]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Men jag har hört nåt liknande... Att de som inte dyker upp på uppropet.. Fast det är väl vad reserverna är till för [sad]
Skit [cry]

Reserverna är väl till för om folk hoppar av och det blir lediga platser?

Tözen:

vänenr betyder troligtvis inte någonting numera har jag märkt,jag ska kidnappa dig nån dag så vi kan vara bittra ihop,kaffe och muffins ingår,en pizza om d är mycke bitterhet.[n]

[surprised]


   
SvaraCitera

passaro:

[surprised]

arg,ledsen=tröstäta.
du är bitter och hatisk om jag är bitter och hatisk.
Malin äta,du äta.
capish?


   
SvaraCitera

Tözen:

capish?

Oh yes


   
SvaraCitera

passaro:

Oh yes

vi är som en väloljad maskin,jag behöver inte ens förklara.du är värsta tankeläzzzarN,gillarey skarpt.[y]


   
SvaraCitera

Tözen:

vi är som en väloljad maskin,jag behöver inte ens förklara.du är värsta tankeläzzzarN,gillarey skarpt.[y]

[cool]


   
SvaraCitera

passaro:

[cool]

om du skickar din pizzabeställning telepatiskt till mig så ringer jag kebabberian!jag är beredd,skicka den...skicka!


   
SvaraCitera
Gifted

Tickstart:

Care to explain? 😀

Ah, mattekurserna är aldrig överfulla, så finns alltid plats...

Fast sen ett halvår tilllbaka så söker jag inte till kurser alls, då jag dokorerar. De obligatoriska kurserna reggar man sig då på först när man är klar med den.


   
SvaraCitera

de har öppet till 12 idag


   
SvaraCitera

Gifted:

Ah, mattekurserna är aldrig överfulla, så finns alltid plats...

I is a winrar! [surprised]


   
SvaraCitera