Aviseringar
Rensa alla

Studiebidrag...


Ämnesstartare

får ni hela erat studiebidrag och hur mycket ska det räcka till? ni som inte får hela, vad ska ert räcka till?


   
Citera

Jag får hela mitt, och får köpa allt själv. Kläder, busskort m.m. Fast morsan brukar lägga till några sedlar när det inte räcker. (vilket det sällan gör)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag fick det skulle det räcka till mobilen, kläder, nöjen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah får hela, men brukar få lite extra av familjen när det behövs. på samma vis får de tillbaka av mig när de behöver. lite går till mat och droger, resten går till mat, godis och läsk typ. - samt skolböcker ofc [love]


   
SvaraCitera

Jag har tagit avstånd från pengar. Får inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får hela bidraget å hela lånet + lön å det ska räcka till öl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får inte ett skit [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får hela. Mitt ska räcka till kläder och saker jag behöver och när jag går ut och så. Men brukar alltid få mer av pappa[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får hela, ska räcka till kläder, nöjen, träningstillskott och mobil. Dock köper jag inte kläder så ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

å samma vis får de tillbaka av mig när de behöver.

haha, hur ofta händer det?


   
SvaraCitera

Ignorant:

Får hela, ska räcka till kläder, nöjen, träningstillskott och mobil. Dock köper jag inte kläder så ofta.

[bigcheers]

Jag slösar alla mina pengar..
Vet inte vart dom är-
Behöver bara min dator ändå 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

haha, hur ofta händer det?

venne vad tycker du??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

venne vad tycker du??

Jag vet inte hur mycket du får i studiebidrag, och inte heller hur dålig din familj är på att hushålla med ekonomin. Men jag behöver sällan vara ett ekonomiskt stöd för min familj, och tur är väl det. 1050 kronor är inget att hurra för.


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

lite går till mat och droger, resten går till mat, godis och läsk typ.

Sund livsstil! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Jag vet inte hur mycket du får i studiebidrag, och inte heller hur dålig din familj är på att hushålla med ekonomin. Men jag behöver sällan vara ett ekonomiskt stöd för min familj, och tur är väl det. 1050 kronor är inget att hurra för.

ok? [rolleyes]


   
SvaraCitera