Aviseringar
Rensa alla

Sturla 😮


Ämnesstartare

Hayhay jag och min flickvän har varit ihop i 2 veckor vi bor en bit ifrån varandra och vi har varit typ 5 gånger, vi har kramats. men vi har nt strulat och jag vill veta hur man typ börjar strula....[rolleyes]


   
Citera

Du stoppar fingret i stjärten på henne.


   
SvaraCitera

säg "kolla på det här[cool][wink]" sen ställer du dej och spänner alla dina muskler framför henne och kör massa poser. det kommer göra henne askåt och hon kommer tycka du är asmanlig. sen så säger du bara "nu skall vi strula, hora" och eftersom hon tycker du är så manlig så kommer hon ej säga emot[smile]

obs. funkar ej om du är klen..........[sad][sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Gillar att sturla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

"nu skall vi strula, hora" och eftersom hon tycker du är så manlig så kommer hon ej säga emot

WTF?? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Du stoppar fingret i stjärten på henne

jasså 0_o ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Gillar att sturla.

[confused] ??


   
SvaraCitera

Finger i stjärt funkar ofta, men jag rekommenderar verkligen att du biffar upp dej lite så du kan köra på kebus medot, den funkar GARANTERAT, slyna funkar också men helst hora


   
SvaraCitera

dAnoo:

WTF?? XD

vad?[confused]


   
SvaraCitera

dAnoo:

jasså 0_o ??

Ja, det fungerar varje gång. Går även att kombinera med Kebus metod för ett ännu bättre resultat.


   
SvaraCitera

dAnoo:

[confused]??

(y)


   
SvaraCitera

dAnoo:

jag och min flickvän

dAnoo:

och vi har varit typ 5 gånger, vi har kramats.

Gud i helv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dAnoo:

Hayhay jag och min flickvän har varit ihop i 2 veckor vi bor en bit ifrån varandra och vi har varit typ 5 gånger, vi har kramats. men vi har nt strulat och jag vill veta hur man typ börjar strula....

Jag hoppas verkligen att du är typ 12 eller något....


   
SvaraCitera

hahahaah gulligt ju


   
SvaraCitera