Aviseringar
Rensa alla

Styvföräldrar


mens
 mens
Ämnesstartare

Kom att tänka på detta när jag scrollade förbi en tråd som handlade om någon som ogillade sina styvföräldrar. Under hela mitt liv har jag haft kompisar med knepiga relationer till sina styvföräldrar vilket resulterat i en massa bråk. Det känns så ovanligt att folk haft en nära relation till någon styvförälder, vilket är lite tråkigt. 


   
Citera

mens: Har haft en bra relation till en styvförälder

vi har bråkat, men då har det oftast handlat om fotboll


   
SvaraCitera

mens: Har aldrig haft någon styvförälder

Är uppvuxen med mor och far min.


   
SvaraCitera

Har alltid gillat mina styvföräldrar (från både mammas pojkvänner och på pappas sida) mer än mina riktiga föräldrar. Iallafall varit lyckligare och kunnat lita mer på just styvföräldrarna.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

mens: Har aldrig haft någon styvförälder

Är uppvuxen med far och mor.


   
SvaraCitera

Har väl rätt så bra relation till min styvmor.


   
SvaraCitera

Gillade pappas ex, hon ville iaf att vi skulle fara dit. Pappas fru är mammas fd bästis 🙂
har alltid gillat mammas, hon har bra smak


   
SvaraCitera

Har vuxit upp med både mamma och pappa. Men mina syskon och jag har inte samma mamma men de gillar min mamma så har aldrig varit några sådana problem i min familj Tumme upp


   
SvaraCitera

Mammas flickvän hade jag en väldigt bra relation med men röstade på hur min relation ser ut med min mammas nya man då och den är väl ok. Man kan väl prata och så men känner mig obekväm av att bara prata helt random som man kan göra med sina föräldrar. 


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

schim: Pappas fru är mammas fd bästis 🙂

luktar drama


   
SvaraCitera

ogillar mammas sambo, ok med pappas, men iofs aldrig bott eller spenderat särskilt mycket ti med sistnämnda. 


   
SvaraCitera

Jag har aldrig haft någon styvförälder.
Jag har morsan och farsan. 


   
SvaraCitera
reben

mkt bra
bodde m mamma & hennes man o han va mer omtänksam och varit mkt mer förälder än båda dom som borde va de tsm. 


   
SvaraCitera

mens: Har aldrig haft någon styvförälder

"Dejtade" däremot en tjej som visade sig ha en son, som hon tog med sig när vi skulle grilla med några kompisar. Kom rätt bra överens med killen haha. 


   
SvaraCitera

dinkompis:

"Dejtade" däremot en tjej som visade sig ha en son, som hon tog med sig när vi skulle grilla med några kompisar. Kom rätt bra överens med killen haha. 

"Son, detta är din nya pappa!"


   
SvaraCitera