Aviseringar
Rensa alla

Subaru Impreza WRX STI 2006-2007


Ämnesstartare

Tjenare!

Tänkte samla ihop alla Impreza älskare ^^

Själv är man riktigt kär i den här japanska trim bilen!

Min drömbil är modellen från år 2006-2007, den är ett riktigt vrålåk och jag bara måste ha en, tänker jobba som fan för den!

Kul om fler vill dela glädje av dessa modeller.

subaru-impreza-2007-limited-edition-wrx-sti-rb320.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Men för hilvidde! är det ingen som tycker om dem? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart den e najs

men finns andra bilar jag kan jobba röven av mig för

som BMW M3 (L)


   
SvaraCitera

finns många bilar man skulle arbeta hårdare för


   
SvaraCitera

Synd att det är japanskt liksom. Fin bil helt klart men finns ju bra mycket trevligare saker att slita för.


   
SvaraCitera

bil som bil


   
SvaraCitera

wrx sti:n är den enda bilen i världen jag drömt våta drömmar om [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig drömt om nå jeffla riskokare[censur]

men roligt att dom finns,kul att reta upp dom[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Synd att det är japanskt liksom.

Det var konstigt citerat... "Bara" japanskt? Japanerna är de som ligger längst fram i utveckligen!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

pörr40:

aldrig drömt om nå jeffla riskokare[censur]

Vad är du för en kåt jävel då? Tänder på gamla rostamerikanska bilar eller volvo 142:or??

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tickstart:

wrx sti:n är den enda bilen i världen jag drömt våta drömmar om [blush]

Kul det finns några 😀

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

pörr40:

aldrig drömt om nå jeffla riskokare[censur]

Kanske är så att du är en liten rasse som är avensjuk på deras utveckling ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ted_WRX_STI:

Kanske är så att du är en liten rasse som är avensjuk på deras utveckling ^^

haha,fan va desperat du va då[bigsmile] inte hunnit svara än så har du klagat 2ggr[party]

men nej,jag är ingen rasse,lr nja jo jag hatar blattar som gör inbrott/våldtar och att sverige släpper in mer flyktingar än det finns svenskar och i dagens samhälle blir man rasist om man vågar tycka till om sånt..

nog snackat om det och över till riskokarna[y]

jag är svensk,jag kör volvo..kommer alltid att köra volvo.vilken utveckling?en sak är säker att deras riskokare rostar som själva fan.

och ja,jag kör hellre en gamal rostig 142 än en ja du vet vad.

nu förväntar jag mig många arga smilisar och många hårda ord av riskokarägaren själv[y]


   
SvaraCitera

Ted_WRX_STI:

Det var konstigt citerat... "Bara" japanskt? Japanerna är de som ligger längst fram i utveckligen!

Det skulle inte spela mig någon roll om wrx:en skulle kunna flyga, det är ändå japanskt och jag och många andra kör inte japanskt av just den simpla anledningen att det är japanskt. Möjligen om wrx:en skulle vara utrustad med en naturtrogen avsugninssimulator, massagesäte, och espressomaskin. Då skulle jag nog överväga att köra japanskt, men bara kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pörr40:

nu förväntar jag mig många arga smilisar och många hårda ord av riskokarägaren själv[y]

Det nöjet ska du inte få. Jag tänker inte få damp. Du har din åsikt och jag har min åsikt, så ede.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på tok för dyr bil för det man får.

köper hellre EVO eller Supra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ted_WRX_STI:

Du har din åsikt och jag har min åsikt, så ede.

varför klagar du på alla som inte vill ha en Subaru då?

Min drömbil är, utan tvekan, Mitsubishi Lancer Evolution VIII.
Så jävla sexig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ted_WRX_STI:

Japanerna är de som ligger längst fram i utveckligen!

ja rent tekniskt ja men vad spelar de för roll när dom kör med så små motorer att dom inte kan använda sin teknologi fullt ut och får smisk av amerikanarna. kolla på drag race, försök hitta någon japanska bil som kan matcha amerikanarna.

sen kanske man ska ha lite mer kött på benen innan mer ger sig in i en diskussion. börja med att skaffa de rosa legget, och några mil på de.


   
SvaraCitera