Aviseringar
Rensa alla

Substans med nikotin i??


Ämnesstartare

Finns det någon substans med i stort sett endast nikotin i som man kan injicera??

Om inte, vad har ni kemister att säga om saken? Är ett sådant framställande möjligt eller? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Det finns plåster, men det är nog det närmaste du kommer. Injicerar du nikotin dör du har jag hört. Vet ej om det stämmer, men du kan ju testa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du testat nikotin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Det finns plåster,

Jo precis, men dessa får man ju knappast tillräckligt utav..

dvärgkastarn:

Injicerar du nikotin dör du har jag hört. Vet ej om det stämmer, men du kan ju testa.

Jo, det gäller ju att passa mängden nikotin till lagom dos per spruta. Vad skall man blanda ut med? Vatten?? Vad har större mängder vatten för effekt inuti blodkärl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahahahah


   
SvaraCitera
time
 time

Försöker du ha livet av någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Försöker du ha livet av någon?

Självklart inte.. Jag vill bara ta mig förbi problem som lungcancer, kol osv. Snus kommer inte på tal, spyr varje gång. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du vill dö så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Självklart inte.. Jag vill bara ta mig förbi problem som lungcancer, kol osv.

och då ska du injicera ist för nikotinläkemedel?

hei aw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle man?:S om man får i sig nikotin för mkt eller för snabbt blir man ju bara illamående.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idiot...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

och då ska du injicera ist för nikotinläkemedel?

Andra sjukdomar stör mig inte, det är hur det känns när andningsorganen börjar fela som oroar mig.. Har testat plåster, tabletter & tuggummin, men dessa känner man knappast något utav. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

idiot...

Briljera med din kunskap så att jag kan ta lärdom av den då, nu bidrar du med nada till tråden. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

om man får i sig nikotin för mkt eller för snabbt blir man ju bara illamående.

Man får la pressa i sig sprutan lagom långsamt då, efter känn helt enkelt! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M.U.P.P - sagt i all välmening. Du kan ju prova töckena där Oliver Twist kanske, inte för injicering men för en ny väg till nikotinet.


   
SvaraCitera