Forumet - Suck..

Suck..

87 0 13
Nu är det såhär att min mobil i x antal dagar har slutat kunna skicka sms. Den går bra att ringa både från och till och jag kan ta emot sms.
Den är mindre än ett år och den "gjorde detta" efter att någon dag i rad, ett par timmar om dagen påstå att jag inte har ett simkort i telefonen fast jag har det och även skrivit pinkod innan jag startade den..

Det är en nokia N900, mindre än ett år gammal.. Nån som vet vad jag ska göra? :S

Spana också in:

Kaayi:

Nu är det såhär att min mobil i x antal dagar har slutat kunna skicka sms. Den går bra att ringa både från och till och jag kan ta emot sms.

Förstår hur det känns, det är ju så tröttsamt när mobiler börjar krångla på detta sättet! Jag hade en Sony Ericsson tidigare och kunde jag göra allt utom att ringa och ta emot samtal...sms fungerade men inte ringa. Jag hade haft den i ett år så garantin hade tyvärr gått ut, så det blev att jag köpte en ny mobil. Jag vet tyvärr inte riktigt vad du ska göra, men om du har någon garanti eller försäkring kvar så ska du givetsvis lämna in den tycker jag. Ibland kan det vara ett så enkelt fel som att du bara behöver uppdatera den. Det kan du göra själv via nätet och ibland till och med direkt i telefonen. Då får du den senaste mjukvaran, så ett tips är att du provar med det!