Aviseringar
Rensa alla

Sug på den du


Ämnesstartare

Så, jag märker för varje dag att jag låter onödiga saker komma åt mig och förstöra min vardag. Det kan inte gå en enda dag utan att jag nästan bölar ihjäl mig eller blir så pass förbannad att jag tar sönder någonting.

Ibland skriver jag dumma saker också som egentligen bara gör saken värre men det är för att jag för tillfället vill kasta en sten genom någonting skört.

Vad gör man om man vet att man kan vara med vem som helst om man väl anstränger sig men inser att man egentligen vill ha den där bölden som skaver i arslet?

Det är en jobbig situation- handlar det om disciplin det också? Är det alltid den det är fel på eller är jag totalrubbad från den första bölden som förstörde min syn på förhållanden?

Och finns det någonting man kan göra åt den ständiga ångesten som hela tiden gör att jag byter åsikter? För det beteendet börjar gå mig själv på nerverna.

Fast egentligen är det inte jag som ska vara den som krälar på alla fyra och smörar för att allt ska bli bra igen. Det är fanimej inte jag som har sett till att jag blev såhär från början.

Nej, nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Rövhål.


   
Citera

inte lätt det där.
var (kanske är kvar) i samma fas för någon vecka sedan, suger stenhårt och det finns inget att göra åt det.

den jobbigaste tanken är :

Harpyja:

men inser att man vill egentligen vill ha det där bölden som skaver i arslet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

den jobbigaste tanken är :

Det jobbiga är att man som människa är så äckligt beroende av någon annan eller närhet ö.h.t. Hatar det.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det jobbiga är att man som människa är så äckligt beroende av någon annan eller närhet ö.h.t. Hatar det.

det är även något man lär sig i efterhand, när man inte längre får den närheten man är van vid.

håller med till 100%, hatar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

det är även något man lär sig i efterhand, när man inte längre får den närheten man är van vid.

Borde ha vant mig från första gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hjälper faktiskt med att skriva sådana trådar. Bättre än blogg ju.

Efter tio stycken knullar jag redan tjuren från bronx.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag då, jag behöver klippa naglarna fast jag klippte dem för typ 3 dar sen

hur tror du att det känns på en skala??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Jag då, jag behöver klippa naglarna fast jag klippte dem för typ 3 dar sen

Klippte mina igår men glömde papperskorgen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta en promenad med bra musik i öronen och tänk på något annat, typ. brukar hjälpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Klippte mina igår men glömde papperskorgen.

Gör jag alltid också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen mig men har blivit normal nu. vet ej riktigt hur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

känner igen mig men har blivit normal nu. vet ej riktigt hur.

Jag vill också bli normal men jag är för arg för det nu. Det roliga är att ilskan aldrig lägger sig heller.

Ett år av hämndlystenhet har trängt sig in i mina nerver vilket gör att jag blir lika jävla förbannad när samma sak återkommer i nästa relation.

Spola tillbaka fittiden. Vissa saker är inte meningen att de ska ske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Spola tillbaka fittiden. Vissa saker är inte meningen att de ska ske.

det går inte. man måste tänka på framåttid istället. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera