Aviseringar
Rensa alla

Suga av polare


xer99:

hur jag bäst går till väga

hatar den meningen.

"bäst går till väga"

lol

svara istället på vilken biofilm du vill att jag ser idag [y]

ok ska svara [blush]

du måste dock tänka själv, men vad är han för person, i vilken situation tror du att det är störst chans att du kan få suga av honom? hur kan du komma till den situationen.
där har du [y]


   
SvaraCitera

Isch


   
SvaraCitera

xer99:

Frågan är hur jag bäst går till väga, borde jag bara fråga eller hur går jag till väga bäst?

nej, du behöver inte fråga[rolleyes]

Dold text: jo..


   
SvaraCitera

xer99:

hur kommer man fram till grupprunk då?

Man runkar tillsammans, två eller fler.

Men av ditt användarnamn att dömma, verkar du vara 10/11 år gammal. Så ni får nog inte ut något av det, och det kommer inget sånt där kladd.

Och om du är 10/11 år, förstår jag inte VARFÖR du vill SUGA av en kille? Är du BÖG?? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge fan i mitt användarnamn, och nej jag är inte 11 bara för att det står 99, utan jag 20!
Jag vet vad grupprunk är, men det är inte svaret på min fråga eftersom då är man fler än bara han och jag som jag är ute efter,, .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OMG påminner nått sjukt om denna scenen från Hot Tub Time Machine som jag såg igår kväll [bigcheers]


   
SvaraCitera

xer99:

Ge fan i mitt användarnamn, och nej jag är inte 11 bara för att det står 99, utan jag 20

Men oj, förlåt då. Jag ska skämmas. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xer99:

Jag tror många killar tänker på saker med andra killar men inte vågar göra något av det...

Keep telling your self.... [rolleyes]


   
SvaraCitera

omg


   
SvaraCitera

Lämna honom ifred. Han är med största sannolikhet inte bög.


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera

Ja kan va me på grupprunk(a) varför måste du suga av honom? Kuk som kuk elr nått.. Fast nä, nu blev de fel.. Glöm de.:)


   
SvaraCitera

fråga en kompis om ni kan runka tillsammans och sen är det bara att fråga om du får runka av han och när du gör det är det bara att fråga om han vill att du suger..han säger knappast nej eftersom det är störtskönt att bli avsugen..jag sa inte nej när min kompis frågade


   
SvaraCitera

GÖR DET NÄR HAN SOVER OCH OM HAN VAKNAR SÅ LÅTSAS SOV!!!11 detta är det enda


   
SvaraCitera

Om du inte vill förlora honom som kompis så bör du hålla dig borta från hans kuk, såvida han inte är bög. Skaffa en KK av det manliga könet ist.


   
SvaraCitera