Aviseringar
Rensa alla

Suga av sig själv?


Dayum:

Amatörinspelad skit då?

Nej men den mesta porren har väl en snedvriden verklighetsförankring? Det borde väl även du förstå [confused]

Omtagningar, fejkorgasmer, förberedelser av olika slag osv osv.


   
SvaraCitera

Det är lite pinsamt att säga, men jag kan faktiskt göra det [cute]
Jag är inte bög eller så, och det är faktiskt inte så skönt som man kan tro, typ som att kittla sig själv.


   
SvaraCitera

Näe, lär ju inte vara farligt så länge du inte knäcker något revben eller så. Haha, fast lär ju kännas väldigt osexigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min Peter-Niklas är inte så lång att det går. och jag är ej intresserad i vilket fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säkert farligt för nacken och ryggen iaf. Men prova du och rapportera sedan!!


   
SvaraCitera

iddqd:

Kan vara farligt har jag hört.

CLERKS! [love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbie Fowler:

CLERKS!

Bland dom bästa filmerna som gjorts.


   
SvaraCitera

Håller med dig till fullo!


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Nej men den mesta porren har väl en snedvriden verklighetsförankring? Det borde väl även du förstå [confused]

tvivlar på att om nån randomsnubbe sitter och filmar sig med en webcamera kör med omtagningar och sådant.


   
SvaraCitera

Dayum:

tvivlar på att om nån randomsnubbe sitter och filmar sig med en webcamera kör med omtagningar och sådant.

Men orka och sitta och tro att allt man ser på internet är sant och än värre representerar befolkningen i det hela.

Visst om en snubbe eller tom ett par lyckas göra detta och lägger upp det på internet. Det säger ändå ingenting om befolkningen som helhet.

''Few men possess sufficient flexibility and penis length to safely perform the necessary frontbend. However, increased flexibility achieved via gravity-assisted positions, and physical training such as gymnastics, contortion, or yoga may make it possible for some. American biologists Craig Bartle and Alfred Charles Kinsey reported that fewer than 1% of males can successfully orally contact their own penis and that only 2 or 3 men in a thousand could perform a full autofellatio.''

http://en.wikipedia.org/wiki/Autofellatio


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Nej, men det som porrfilmer och internet visar är en snedvriden syn på verkligheten.

Man kan bara utgå från sin egen syn på verkligheten då vi alla lever i olika verkligheter tillsammans.[no-no]


   
SvaraCitera

madfox:

Man kan bara utgå från sin egen syn på verkligheten då vi alla lever i olika verkligheter tillsammans.

[rolleyes]

Men visst kör ditt filosofiska snack, utgångspunkten är ändå den att porr är i stora delar fejk kort sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Men visst kör ditt filosofiska snack, utgångspunkten är ändå den att porr är i stora delar fejk kort sagt.

Jag skrev inte att all porr är realistisk, jag skrev bara att alla har olika syn på verkligheten.

Min syn gör att jag tycker att viss porr är överdriven och avancerad. Någon annan kanske ser det som inspirerande eller sexigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

that fewer than 1% of males can successfully orally contact their own penis

[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Nog mer så att det inte går, om inte din penis är väldigt lång det vill säga. Revbenen hindrar vettu.

*VARNING* Normal kille som suger av sig själv *VARNING*

Googlade på det och fick ganska många träffar, verkar inte så dramatiskt som det först lät, testade själv men jag är för stel haha [crazy]

Frågan är, om man nu kunde suga av sig själv, skulle det vara bögigt? Jag menar, helt plötsligt kanske man tycker att det är asnice att suga kuk, men har noll intresse av andra killar :O


   
SvaraCitera