Aviseringar
Rensa alla

Suga


Learix:

jaaaa, det spelar roll 

Berätta hur


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

trodde jag också innan jag läste den här tråden.

Mm skönt att jag ställer de dumma frågorna så du slipper


   
SvaraCitera
Learix
Ämnesstartare

elverpigen:

Berätta hur

Asså jag är ju inte föd i Västerås , men stannade där ändå för jag tyckte att den var ganska lung och fin


   
SvaraCitera

elverpigen:

Mm skönt att jag ställer de dumma frågorna så du slipper

fan, citerade fel inlägg, nu försvann ju poängen helt och hållet. tänkte citera:

Learix:

Jävligt fin stad 


   
SvaraCitera

Learix:

Asså jag är ju inte föd i Västerås , men stannade där ändå för jag tyckte att den var ganska lung och fin

Häpp. Vad off topic du går i din tråd


   
SvaraCitera

trolllololol


   
SvaraCitera

Rodnar


   
SvaraCitera

grymt najs


   
SvaraCitera

Learix: Suga

Hur nu suger man bra,

Här i västerås många pratar om kukar ,,,asså vissa killar jag har varit ihop med tyckte att jag suger på att suga

Och vissa säger att jag e bäst

Hur suger man Bra då?

Har du aldrig sett en P-rulle? Kolla annars in hur de mest kända porrstjärnorna suger så med lite träning blir du  best in town.   Tumme upp


   
SvaraCitera

Låtsas att du hånglar med en mixerstav.


   
SvaraCitera

Kolla på porr


   
SvaraCitera

bit


   
SvaraCitera

Inte suga som en dammsugare, tänk mer hur du suger på en isglass. Håll ett ganska stadigt grepp om kuken (inte för hårt, men inte för löst), variera trycket när du suger, retas med tungan och använd händerna för att smeka, runka osv samtidigt. Var försiktig så att du inte skrapar med tänderna, det kan vara lite klurigt i början!


   
SvaraCitera

Zymba:
Inte suga som en dammsugare, tänk mer hur du suger på en isglass. Håll ett ganska stadigt grepp om kuken (inte för hårt, men inte för löst), variera trycket när du suger, retas med tungan och använd händerna för att smeka, runka osv samtidigt. Var försiktig så att du inte skrapar med tänderna, det kan vara lite klurigt i början!

^Experten :PPPPPpppppPpP 


   
SvaraCitera

Bit absolut inte xD


   
SvaraCitera