Aviseringar
Rensa alla

Suga utan kondom?


Ämnesstartare

Hej, jag har sugit min pojkvän med kondom på, men nu har han frågat om jag inte vill göra det utan kondom också för han säger att det känns mera för honom då. Jag har egentligen inget emot det, men jag tycker att det verkar lite smått äckligt om han skulle komma i munnen på mig under tiden...Han säger att han inte har något könssjukdom men han har heller aldrig varit och testat sig. Riskerar jag att få någon könssjukdom om jag skulle suga honom utan kondom? Vad tror ni?

Sen undrar jag också hur doggystyle är. Är det analsex?


   
Citera
Ämnesstartare

Victory1993:

Sen undrar jag också hur doggystyle är. Är det analsex?

nä, inte nödvändigtvis

Victory1993:

Hej, jag har sugit min pojkvän med kondom på, men nu har han frågat om jag inte vill göra det utan kondom också för han säger att det känns mera för honom då. Jag har egentligen inget emot det, men jag tycker att det verkar lite smått äckligt om han skulle komma i munnen på mig under tiden

du kan ju be honom att säga till när han är på väg att komma så du kan sluta suga

Victory1993:

Han säger att han inte har något könssjukdom men han har heller aldrig varit och testat sig. Riskerar jag att få någon könssjukdom om jag skulle suga honom utan kondom? Vad tror ni?

omöjligt att svara på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Riskerar jag att få någon könssjukdom om jag skulle suga honom utan kondom? Vad tror ni?

Ja, det är inte omöjligt. [sad]

Victory1993:

Sen undrar jag också hur doggystyle är. Är det analsex?

Image

I denna positionen kan ni köra både vaginalt och analt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du kan ju be honom att säga till när han är på väg att komma så du kan sluta suga

Smart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

men jag tycker att det verkar lite smått äckligt om han skulle komma i munnen på mig under tiden.

Be honom säga till då så att han kan komma utanför.

Victory1993:

Riskerar jag att få någon könssjukdom om jag skulle suga honom utan kondom? Vad tror ni?

[tard]
Hur ska vi veta det?
Har han en könssjukdom, ja, då finns det en risk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du KAN ju tvinga iväg honom för att testa sig. Så är du safe liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Han säger att han inte har något könssjukdom men han har heller aldrig varit och testat sig

Då kan han inte veta om han har en eller inte, om han inte tidigare bara haft kondomskyddat sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Han säger att han inte har något könssjukdom men han har heller aldrig varit och testat sig.

Då vet han ju inte?

framtidstron är död:

om han inte tidigare bara haft kondomskyddat sex.

Victory1993:

Jag har egentligen inget emot det, men jag tycker att det verkar lite smått äckligt om han skulle komma i munnen på mig under tiden...

Han behöver inte komma i munnen på dig.

Victory1993:

Riskerar jag att få någon könssjukdom om jag skulle suga honom utan kondom? Vad tror ni?

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

lite smått äckligt om han skulle komma i munnen på mig under tiden

Säg att du inte vill att han ska komma i din mun, så kan ni sluta innan det sker.

Victory1993:

Han säger att han inte har något könssjukdom men han har heller aldrig varit och testat sig.

Be honom att testa sig då? Så slipper du ju oroa dig.

Victory1993:

Sen undrar jag också hur doggystyle är. Är det analsex?

Nej, det behöver det inte vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Riskerar jag att få någon könssjukdom om jag skulle suga honom utan kondom? Vad tror ni?

kom ihåg att har han en könssjukdom kan du även bli smittad i ögonen (as in kalmydia i ögonen) så låt honom inte komma dig i ansiktet innan du hunnit blunda:P

lyssna inte på mig allt de över mig skrev är bra
(inte för att jag vill att du ska vara selektiv så är det alltid lättare för en kille att överföra en könssjukdom än vice versa samt att lättaste stället att bli smittad i är analen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Hej, jag har sugit min pojkvän med kondom på,

Har aldrig ens tänkt tanken på att sätta på en kondom innan jag suger av någon.. men okej.. Runka av honom på slutet om du är rädd för att få det i munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför suger du på en kondom, tycker du det är gott med gummi eller?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sök upp mina fd horvänner


   
SvaraCitera

Victory1993:

Hej, jag har sugit min pojkvän med kondom på

Va!? Finns det folk som gör så??? [shake][confused][tard][n][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ETTAN:

Va!? Finns det folk som gör så???

sluta, bra att hon skyddar sig ju!!! [no-no]


   
SvaraCitera