Aviseringar
Rensa alla

Sugmärke... n


lockbete:

neee...jätteskabbit

Äh.


   
SvaraCitera

Capture:

Det bästa sättet att dölja dem på är ju att undvika att få dem. [smile]

[y]

annars kan man ju alltid ta det för vad det är och stå ut med folks "roliga" frågor om ifall man har ramlat i en trappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

Vilket är egentligen det bästa sättet att dölja de små jävlarna?

om man döljer det så är det för att man använt dammsugarn[wink]


   
SvaraCitera

Skaffa inte några till en början, kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

Vad ska vi skylla på egentligen eller hur döljer vi dem? Tell me!
(Underförstått: Jag syftar på de på halsen!)

Jag brukar skylla på att jag blev överfallen av en jätteigel i en mörk gränd på väg till skolan [cool].
Funkar inte alltid lika bra som det borde, spec inte med tanke på att jag har en fruktansvärt irriterande förmåga att kunna rodna åt ingenting (och jag är ändå inte det minsta lilla pryd! [surprised]), men det får iaf bort de flesta kommentarerna.
Min mattelärare hävdar dock att min pojkvän har ett behov av att märka sitt boskap, och att jag då ska föreställa boskapet. Så säg att du är ett boskap som blir ommärkt lite då och då ^^.
Ja, vi har i min klass ganska roliga diskussioner med vår mattelärare...
Och ja, det är lite barnsligt när man går 3e året på gymnasiet [blush]


   
SvaraCitera

hellen:

misstänkt. Vad ska vi skylla på egentligen eller hur döljer vi dem? Tell me!

Brukar ha nån halsduk i vintertid helt enkelt^^

Förut kunde jag skylla på kendon(man stabbade varandra i halsen ibland) men nu e det svårare xD

Froggi:

Och ja, det är lite barnsligt när man går 3e året på gymnasiet [blush]

Eg inte, jag har ju liksom kombinerade med bett, får väl folk tåla liksom, har ju klösmärken på ryggen också, är ju bara så att folk inte brukar se såna, men det skulle ju knappast kallas barnsligt.

Fan sluta bry dig om va alla töntar säger, tillslut har du deras åsikt och blir en tönt själv.


   
SvaraCitera

Froggi:

Och ja, det är lite barnsligt när man går 3e året på gymnasiet [blush]

Inget blir någonsin för barnsligt. Det är andra som är tråkiga.


   
SvaraCitera

Jag har aldrig förstått varför man ska dölja dem. Det är ju inte böldpest direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Fan sluta bry dig om va alla töntar säger, tillslut har du deras åsikt och blir en tönt själv.

Jag bryr mig inte ett skit om vad andra tkr [crazy]. Jag menade mer diskussionerna vi har med vår mattelärare...
Jag har oxå både och, mest bitmärken numera. Bitmärken är mkt svårare att förklara för folk dock :P. Av någon anledning tar de illa upp [tard].
Klösmärken har jag inga, men han har flertalet ^^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Inget blir någonsin för barnsligt. Det är andra som är tråkiga.

Så resonerar jag oxå, när det dyker upp kommentarer ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är ju inte böldpest direkt.

Gamla tanter på tåget och bussen reagerar som om det vore det [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så skämmigt att ha sugmärken,efter som man ser ut som en fjortis då, men det är så skönt när nån gör det så i stunden tänker man inte på att man kommer få ett märke.
jag brukar sminka över men lyckas aldrig täcka helt, bara så dom inte blir lika tydliga . brukar ha bandana knuten runt halsen, annars kan man ju ta en sjal eller nåt, halsduk om man e ute såklart.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag har aldrig förstått varför man ska dölja dem. Det är ju inte böldpest direkt.

annars tror folk typ att man skryter med dom och då blir alla avundsjuka och arga. och det syns att man haft sex..sen kanse endel inte vill att folk ska veta sånt
nä men, jag bryr mej inte så mkt om vad folk säger men morsan blir skiitsur om hon ser att jag har såna,hon tycker väl det är horigt och tänker att folk ska se mej som en hora.

hellen:

men det är ju lite misstänksamt när man inte använder det så ofta kan det ju verka lite... misstänkt

haha men och...vad ska folk säga "döljer du något [surprised]?"


   
SvaraCitera

Froggi:

Gamla tanter på tåget och bussen reagerar som om det vore det [cute]

Ofta främlingar på bussen ens reagerar eller reflekterar? [rolleyes]

kimberlyjoness:

annars tror folk typ att man skryter med dom och då blir alla avundsjuka och arga.

... För man skryter uppenbarligen med det om man går runt och bara är. [smile] Skryta hade varit om man hoppade runt och skrek "KOLLA, KOLLA, JAG HAR ETT SUGMÄRKE HÄR! SER NI? SER NI? HAR ALLT SETT MITT SUGMÄRKE SOM JAG FICK NÄR JAG HADE SEX MED MIN PERFEKTA POJKVÄN?"
Det hade varit att skryta.
Jag tycker bara det blir pinsamt om man försöker sminka över det, eftersom det är svårt och ofta misslyckas fatalt och bara gör det mer iögonfallande. [smile]

kimberlyjoness:

och det syns att man haft sex..sen kanse endel inte vill att folk ska veta sånt

Då får man väl låta bli att ha sex. Alternativ ha något i stil med detta runt halsen när man sexar:
Image

kimberlyjoness:

nä men, jag bryr mej inte så mkt om vad folk säger men morsan blir skiitsur om hon ser att jag har såna,hon tycker väl det är horigt och tänker att folk ska se mej som en hora.

Hennes problem? Folk ser dig ju knappast som en hora bara för att du har ett sugmärke, och om hon tror det och är rädd för det så tråkigt för henne. Det är ju ingen anledning för dig att dölja och skämmas över något helt normalt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

... För man skryter uppenbarligen med det om man går runt och bara är.

klart man inte gör men folk tycker väl det om dom är avudsjuka. eller om man inte täcker över det typ.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hennes problem?

allt är hennes problem, hon lägger sig i tillochmed om vilka trosor jag använder [tired]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Folk ser dig ju knappast som en hora bara för att du har ett sugmärke

jo det är ju det hon tror...fast hon har ju en tendens att överdriva allting,typ om jag umgås med en kille så "knullar jag runt" osv.
bryr sig inte din morsa om du har sugmärken ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ofta främlingar på bussen ens reagerar eller reflekterar?

Faktiskt, hänt flera gånger. Lika roligt varje gång [crazy]


   
SvaraCitera