Aviseringar
Rensa alla

Sup people, Viknedgång journey anyone?


Cheezu
Ämnesstartare

SOOOOOO, någon börjat med en viktnedgångs journey? Jag har precis börjat c: Första passet nu hihi. 
Jag är 172 cm och är ett timglas form på ca 67 kg, kanske 68 kg och är en FULLFLEGDE 15 åring!!
Bara jag som undviker vågen? xD Min nemesis xc

ANYWAY, jag har stora bröst (E-F KUPA D:) platt mage (antar jag, om jag spänner lite, hueeegh :D)
och riktiga fläskorvar till ben 😛

Någon som har nåt bra tränings program för att få fina sommar ben c: ??
Kanske någon som vill ge mig lite pepp? ^^

Vill gärna höra om andras viktnedgång! 😀


   
Citera

lol e bara 2cm längre och 3kg mindre annars har vi samma kropp ??? nice high five grrl 


men va vill du fixa? ba dina ben eller 

 


   
SvaraCitera
Cheezu
Ämnesstartare

s1cce:
lol e bara 2cm längre och 3kg mindre annars har vi samma kropp ??? nice high five grrl 


men va vill du fixa? ba dina ben eller 
 

*High fives* ;DYup fläskorvarna ska BORT!


   
SvaraCitera

Cheezu:

*High fives* ;DYup fläskorvarna ska BORT!

 ok men spring/jogga ute, gör några övningar med kroppsvikt (sen så trappar du upp med vikter o så när du känner att du kan) käka rätt > drick mkt vatten > sömn > boom!!! 


   
SvaraCitera

vadå fläskkorvar d e ben


   
SvaraCitera
Kudhos

Vill du gå ner i vikt? Sköt om din diet och träna kondition. Avstå från läsk och godis. Drick vatten och om sötsuget är för stark och vatten hjälper inte så ta någon frukt. Kom ihåg att äta, men ät rätt. 

Kom ihåg bara att det tar tid. Du kan inte springa i 1 månad och ba "varför har inget hänt än?". Det tar tid att gå ner i vikt och ändra sin metabolism. Men det är fullt möjligt. 


   
SvaraCitera
Cheezu
Ämnesstartare

s1cce:

 ok men spring/jogga ute, gör några övningar med kroppsvikt (sen så trappar du upp med vikter o så när du känner att du kan) käka rätt > drick mkt vatten > sömn > boom!!! 

Yesss C:<


   
SvaraCitera
Cheezu
Ämnesstartare

Kudhos:
Vill du gå ner i vikt? Sköt om din diet och träna kondition. Avstå från läsk och godis. Drick vatten och om sötsuget är för stark och vatten hjälper inte så ta någon frukt. Kom ihåg att äta, men ät rätt. 

Kom ihåg bara att det tar tid. Du kan inte springa i 1 månad och ba "varför har inget hänt än?". Det tar tid att gå ner i vikt och ändra sin metabolism. Men det är fullt möjligt. 

Japp, ska verkligen försöka hålla inne ett hälsosamt liv den här gången. Sista gången jag tänker börja om! "Börja om" ska inte finnas bara "Fortsätta"! 😀


   
SvaraCitera
Kudhos

Cheezu:

Japp, ska verkligen försöka hålla inne ett hälsosamt liv den här gången. Sista gången jag tänker börja om! "Börja om" ska inte finnas bara "Fortsätta"! 😀

Försök att ta bort det i ditt liv som är ohälsosamt. Att leva hälsosamt och träna ska inte vara en hobby, utan ett sätt att leva. 


   
SvaraCitera

Du är för ung och normalviktig för din längd för att hålla på och trixa med din vikt.
Jävla samhälle som gör att barn ska hålla på på detta vis.  Rör på dig och ät nyttigt ba.


   
SvaraCitera