Aviseringar
Rensa alla

Supa på antidepp


Ämnesstartare

isola:

Men det är inte samma sak som att ha tagit dem nyligen, borde inte vara iaf. Be din doktor ringa dig. Fast ja, det kommer väl att ta ett tag innan han/hon ringer upp. [sad]

jo skulle tro att det var samma, tar lång tid innan kroppen återställs. men vet vad hon kmr säga! hon kmr säga som bruksanvisningen, därför jag var ute efter mer personliga erfarenheter. men klart jag kan fråga henne, ska träffa henne snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

fetklart att vi går!! kmr till sthlm om de inte väljer att spela i typ luleå :s

Lr ska vi flyga till Las Vegas? Dom ska spela där om 8 dagar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musikvideo för under cover of darkness om du ej sätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Lr ska vi flyga till Las Vegas? Dom ska spela där om 8 dagar!

hahaha har kollat deras turnedatum typ varje dag me [sad] betalar du hänger jag lätt på [crazy][crazy] men tänkt om de ej kommer till sverige så är jag nästan beredd att dra till typ london eller madrid eller vart de spelar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

musikvideo för under cover of darkness om du ej sätt!

nää ej sett värsta mycket jag missar kmr dö av julians snygghet nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahaha har kollat deras turnedatum typ varje dag me betalar du hänger jag lätt på men tänkt om de ej kommer till sverige så är jag nästan beredd att dra till typ london eller madrid eller vart de spelar

Lätt jag med, man kan få billiga flygbiljetter nu för tiden, för nåra hundra bara liksom. Värt!

Lounge fact:

nää ej sett värsta mycket jag missar kmr dö av julians snygghet nu

haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Lätt jag med, man kan få billiga flygbiljetter nu för tiden, för nåra hundra bara liksom. Värt!

ja, kmr ej dö lycklig om jag ej får se dem

Kablash__:

haha!

dog X(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja, kmr ej dö lycklig om jag ej får se dem

Fast jag tror dom kommer till sverige, vore så konstigt om dom inte gjorde det. Vi är ju ett av länderna som får albumet först!

Lounge fact:

dog X(

JA ME!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Fast jag tror dom kommer till sverige, vore så konstigt om dom inte gjorde det. Vi är ju ett av länderna som får albumet först!

beror väll på om de är poppiz i sverige[crazy] men tkr eftersom du och jag gillar dem så mkt kan de komma bara för vår skull

Kablash__:

JA ME!

helt galet snygg D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

eror väll på om de är poppiz i sverige men tkr eftersom du och jag gillar dem så mkt kan de komma bara för vår skull

Eller hur, iaf nån av oss lär vinna en stor summa på triss snart! Då kan vi köpa hit dem!

Lounge fact:

elt galet snygg D:

Mmm, önskar ja såg ut så 🙁

Men måste sova! Godnatt, vi fortsätter spejja efter Sverige datum för deras tour!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Eller hur, iaf nån av oss lär vinna en stor summa på triss snart! Då kan vi köpa hit dem!

aahahaha aaa hur går det med din trisskarriär?

Kablash__:

Mmm, önskar ja såg ut så 🙁

Men måste sova! Godnatt, vi fortsätter spejja efter Sverige datum för deras tour!

näää du ska va som du e! dAVID!

mmmm kmr kolla varje dag! natti!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aahahaha aaa hur går det med din trisskarriär?

Den går sådär asså, för nån vecka sen vann jag 50 kr en dag, så köpte ja 2 till, så vann ja 100 kr, så köpte ja 2 till o sparade 50 kr. på dom 2 vann ja 50 igen! sen inget 🙁

Lounge fact:

näää du ska va som du e! dAVID!

mmmm kmr kolla varje dag! natti!

Nee, ska vänta tills tekniken kan ändra utseende sen ska ja gå dit o ba, "såhär vill ja se ut" sen visa en bild [bigsmile]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Åååh visste inte ej albumet kommer 22a iaf har skrivit ner i min kalender och hela grejen

18e tillochmed [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har supit på SSRI väldigt många gånger under den tiden jag åt det, det är ingen fara. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Den går sådär asså, för nån vecka sen vann jag 50 kr en dag, så köpte ja 2 till, så vann ja 100 kr, så köpte ja 2 till o sparade 50 kr. på dom 2 vann ja 50 igen! sen inget 🙁

aha [crazy] men du gick lite plus iaf? miljonerna kmr säkert snart D:

Kablash__:

Nee, ska vänta tills tekniken kan ändra utseende sen ska ja gå dit o ba, "såhär vill ja se ut" sen visa en bild [bigsmile]

lär ju ske om några tusentals år [crazy] då måste du skaffa dig odödlig cerat först

Horrorshow:

18e tillochmed [y]

oj äre så?

Geigerzähler:

Har supit på SSRI väldigt många gånger under den tiden jag åt det, det är ingen fara. [smile]

göttanz


   
SvaraCitera