Aviseringar
Rensa alla

Superblyg bland killar - HJÄLP!


Ämnesstartare

Jag är en sprallig och rolig tjej som ofta drar rappa komentarer, men när det kommer till killar blir jag SUPERBLYG, jag vågar varken kolla dom i ögonen utan att tänka "Bli inte röd i ansiktet" eller "Gör ingen ful grimas" osv. Jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till! Hur kan jag lösa det här?

Det händer dock bara med killar jag tycker se bra ut osv, och jag menar, jag vågar prata med dom när jag har alkohol i blodet, men när jag inte har det så är jag som en stel staty. Varför kan jag bara inte släppa loss som jag brukar utan att massa tankar ska blocka min IQ befriade hjärna? Liksom ta för sig utan att behöva vara aspackad?!

Någon som har haft detta problem och löst det? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, och jag vill ju ha en kille NU![cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

äh, de är vanliga människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hjälp mig isola! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

men hjälp mig isola![cry]

men svårare än så är det inte, de ÄR vanliga människor som också har konstiga tankar.
Vad kan hända? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår det, vi är jätteläskiga och ovanliga människor[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de vill rånbögmörda dig, hela bunten. det enda du behöver göra är att sära! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är tjej ... det är trettiotvå gånger lättare för dig att skaffa någon än det är för en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

trettiotvå

^Oändligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Förstår det, vi är jätteläskiga och ovanliga människor

Sant, och söta [blush]

mörknäs:

de vill rånbögmörda dig, hela bunten. det enda du behöver göra är att sära!

[chocked]

Fagerjärn:

Du är tjej ... det är trettiotvå gånger lättare för dig att skaffa någon än det är för en kille.

MYT [cute]


   
SvaraCitera

Buddah:

^Oändligheten.

Word! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

MYT [cute]

nej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har aids.


   
SvaraCitera

från Malmö? [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

MYT

Nej.


   
SvaraCitera