Aviseringar
Rensa alla

Supernatural


Ämnesstartare

Är det någon som har sett den serien och som har sett efter säsong ett och tycker att den är bra? Är på avsnitt tre på första säsongen om undrar om den är något att ha?  


   
Citera
leiz
 leiz

Jag var en trogen tittare tills säsong 10 som nu pågår, då den börjar avta. 
Jag tycker om Supernatural säsongerna 1-5, efteråt blir dem sämre för varje säsong som går.
Både Sam (Jared Padalecki) och Dean (Jensen Ackles) är sjukt snygga enligt mig och gör sig väldigt bra i sina roller då en hel del humor blir inblandat.
Om jag ska försöka sammanfatta den så kan jag säga att säsong 1 är "läskigast" av dom alla, så är de det du söker efter kanske du ska kolla vidare. Men jag älskar att dom spelar sina roller väldigt väl, samt att det är mycket humor inblandat. Men det är långa säsonger med ca 22-24 avsnitt i varje så man måste känna sig motiverad till att kolla. Jag kunde inte sluta titta när jag väl började, men det berodde också mycket på att jag tycker att både Dean och Sam är sjukt snygga vilket ökade min motivation Tumme upp


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

SLUTSATS: sevärd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den pendlar rätt mycket i kvalité. Vissa avsnitt är underbara, andra är sådär. Om man dock ser serien p.g.a. huvudkaraktärerna Sam och Dean gillar man nästan varje avsnitt. Ser man serien mest p.g.a. historierna är den väldigt ojämn i kvalité.


   
SvaraCitera