Aviseringar
Rensa alla

superpojken - av mig och en anonym um:are som vet vem han/hon är[wink]


Ämnesstartare

Det var en varm soft och solig dag i det stora lilla huset, mamsen och papsen skulle iväg och de lämnade sina barn hemma, en pojke och en flicka, tvillingar båda två, tretton år båda två.

Mammas och pappas bil åkte iväg och där stod tvillingarna och vinkade till sina föräldrar. Grabben stirrade ett tag på sin syster innan han gick upp på sitt rum med ett leende på läpparna.

Låt oss säga att detta är baserat på en sann historia och att båda två heter Agata och Nils.

Agata hade inget att göra, Nils var på övervåningen och själv satt hon bara där vid teven. Hon funderade på om hon inte skulle ta och masturbera lite vilket enligt hennes kompisar är riktigt skönt men eftersom Nils var där ville hon inte masturbera så hon bestämde sig för att lura iväg honom.

-Nils! Dina kompisar var just här och frågade efter dig! De säger att du ska skynda dig iväg till fotbollsplan efter dem!

I sisådär tio sekunder väntade Agata utan att få något svar, hon bestämde sig då för att gå till hans rum och säga åt honom så han kunde höra.

Hon gick upp för trappan och knackade på den dörr med namnskylten Nils men allt hon hörde var en massa kvinnostön, mansstön och en gris.

Agata öppnade dörren och där låg Nils helt naken och tokrunkade till en porrfilm som han genast stängde av då Agata kom in.

-Men knacka nästa gång, för fan! sa han ilsket samtidigt som han rodnade ordentligt.
-Förlåt men du svarade inte, sa Agata och stirrade på hans paket vilket han inte kunde hjälpa att upptäcka att hon gjorde.
-Jaja det är ok sa han och tog bort lite av täcket som han dolde pillesnoppen med.

Det blev tyst i säkert en minut innan Agata råkade säga:

-Jag har aldrig sett en snopp förut, fan vad stor den är.
-Hehe, jag använder penispump, sa Nils och log åt sin syster samtidigt som han blev lite röd om kinderna.

såhär ni vet[blush]

-Får jag komma in på rummet ett tag? frågade Agata sin tvillingbror.
-Ja visst, sa Nils och kuken som tidigare var slak efter att Agata kommit in reste sig nu och blev hur pulserande som helst.

Agata satte sig på sängen bredvid sin nakne bror och frågade:

-Får jag peta på den? sen rodnade hon.
-Ja visst, sa Nils och rodnade han också.

Hon började ta lite försiktigt men snart smekte hon den och började runka av honom. Nils kämpade inte emot, tvärtom njöt han av det.

-Fan vad bra du är på det här!

Agata stannade snart upp och började slicka på ollonet och sög på den, hon var ganska oerfaren så hon började hosta när hon tänkte köra deepthroat men hon plågade sig själv lite och körde på och snart var hennest hostreflex/kräkreflex/vafan det nu heter borta.

Ganska snart klädde hon av sig och började smeka sig själv, Nils smekte henne också och snart låg båda där helt nakna och smekte varandra. Nils gick ner och slickade hennes håriga oskuldsvagina och hon råstönade.

Nils stoppade in sin håriga pillesnopp i hennes håriga sköte, i början gjorde det ont men det gick ganska bra efter ett tag.

-Pumpa mig hårt, brorsan! stönade Agata och Nils bara pumpade mer och mer.

Agata satte sig grensle över Nils och började rida honom ett tag, nu var hon sönderspräckt och Nils kände att det var inte långt kvar innan det skulle gå för honom (4 sekunder!) så han avbröt akten ett tag.

-Bowna mig i prutten, sa Agata och ställde sig på alla fyra.

Nils gjorde som han blev tillsagd och tog henne hårt i skitan, i början gjorde det rätt ont men efter ett tag njöt hon riktigt ordenligt och fick världens jävla sprutorgasm (vilket man får ganska lätt genom analknull)

-Kan du inte sprutbajsa mig i ansiktet också sa hon, han gjorde så och sprutade hennes ansikte med flera liter sperma och snart satt de där mitt emot varandra, hon hade sperma i ansiktet och han var alldeles slutkörd.

Dold text: Plötsligt hördes steg utanför dörren och innan de visste ordet av kom deras föräldrar in


   
Citera
Ämnesstartare

haha XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså .. LOL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe hehe hehe[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför finns det aldrig några bilder i sexnoveller? Man orkar ju inte läsa, men med bilder så skulle man ju iaf kunna kolla[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iwannagohome:

försiktigt

stavas d inte försicktigt ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabbe:

stavas d inte försicktigt ?

nej, och det stavas "det" inte "d"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iwannagohome:

Anmäl
|
Länka
Citera
Iwannagohome Medlem
I går 22:33

Fabbe: stavas d inte försicktigt ?
nej, och det stavas "det" inte "d"

fucq<-----|----->fucq

äh håll käft snälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabbe:

äh håll käft snälla.

sätt kommatecken mellan käft och snälla i fortsättningen, tack[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iwannagohome:

sätt kommatecken mellan käft och snälla i fortsättningen, tack

haha tönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iwannagohome:

Det var en varm soft och solig dag i det stora lilla huset

Vad är en varm soft?
Det är väl soligt ute?
I det stora lilla huset?[shake]

Iwannagohome:

Mammas och pappas

Mamma och pappas*.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabbe:

haha tönt

Du är nej min vän.


   
SvaraCitera

Iwannagohome:

tvillingar båda två, tretton år båda två.

Iwannagohome:

jag använder penispump

vad är de?[tard]

Iwannagohome:

Bowna mig i prutten

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iwannagohome:

Bowna mig i prutten

Jag dör x'D


   
SvaraCitera