Aviseringar
Rensa alla

Surfa på nån annans nätverk


Ämnesstartare

Jag surfar på nån annans trådlösa nätverk just nu (som inte hade lösen), kan den personen typ se att jag är inne på dens nätverk och surfar? Och vad jag varit inne på osv? Blir dom arga om dom märker tror ni? :$


   
Citera
Ämnesstartare

Det gör jag nästan alltid, de kan väl inte se det om de inte är väldigt händiga m datorer?[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

kan den personen typ se att jag är inne på dens nätverk och surfar?

japp.

Miuuw:

Och vad jag varit inne på osv?

tror inte det :s

Miuuw:

Blir dom arga om dom märker tror ni? :$

ja.


   
SvaraCitera

Miuuw:

Blir dom arga om dom märker tror ni? :$

De får väl skylla sig själva. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Det gör jag nästan alltid, de kan väl inte se det om de inte är väldigt händiga m datorer?

Vet inte :S

GAIA:

ja.

Varför? Går ej in på porr, laddar ej ner. Endast UM. Så vad gör det då liksom? :S

Capture:

De får väl skylla sig själva. [no-no]

Japp. [no-no] Men grejen är att jag ej är hemma hos "mig själv" nu, utan hos några jättesnälla människor och jag vill ju inte att dom ska få skit för detta. 🙁
(Men hur fan tror dom att jag skulle klara mig utan internet! [mad]) :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Varför? Går ej in på porr, laddar ej ner. Endast UM. Så vad gör det då liksom? :S

Om du exempelvis laddar ner massor kan de åka dit på det eftersom det är deras nätverk. Tycker iofs man får skylla sig själv om man inte ens idds sätta lösen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GAIA:

Om du exempelvis laddar ner massor kan de åka dit på det eftersom det är deras nätverk. Tycker iofs man får skylla sig själv om man inte ens idds sätta lösen..

Nej men jag laddar inte ner något. (Inte här!) Jo, det tycker jag med..


   
SvaraCitera

Miuuw:

Japp. [no-no] Men grejen är att jag ej är hemma hos "mig själv" nu, utan hos några jättesnälla människor och jag vill ju inte att dom ska få skit för detta. 🙁

Äh, om du bara surfar lite kan de väl inte få skit för det? Har de inte orkat kryptera sin anslutning, vilket varken är svårt eller jobbigt, får de allt räkna med att någon lånar det lite.


   
SvaraCitera

Lille_Marx:

Det gör jag nästan alltid, de kan väl inte se det om de inte är väldigt händiga m datorer?[chocked]

dagens överdrift


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar vilka sidor du kan vara inne på som gör dej så rädd[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan se vilka sidor man besökt om man öppnar routern har jag för mig. Går in på routern menar jag. Eller något.


   
SvaraCitera

Vill man inte att folk surfar på ens trådlösa nätverk ska man skydda det. Ett öppet nätverk är en öppen inbjudan, de får skylla sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det just nu.... ;D


   
SvaraCitera

Miuuw:

som inte hade lösen

har de inget lösen har de säker ändå ingen koll...

Dold text: inte för att vi har det heller iofs.. fast våra grannar bor för långt bort för att kunna koppla upp sig till det.. lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har de inget lösen har de säker ändå ingen koll...

Så brukar jag tänka [bigsmile][blush]


   
SvaraCitera