Aviseringar
Rensa alla

Surrealistisk Text


Ämnesstartare

Följande text är ett resultat av psykologisk automatik. Orden som texten består av det första ordet som dykt upp i huvudet. Oftast har de ingen som helst relevans, och passar inte alls in i varandra, men ibland blir det riktigt kul.
Den extravaganta fläskottletten siom lidelsefullt smekte jörgens midja var av stinkande art. Genom byxleder av järn som gungade i det djupblå havet, förtärdes det stillsamma orangutanggroparna med pinnar och sked iscensatta av kniv och gaffel. I sinnelag den bekvämligaste sorten som kraften hämtade sitt väsen ur. Fullständigt fenomenal dess vrede att åstadkomma fruktan hos dem som vill ha den, och allt blev till is. nu kan Blomkvist se sig om och se sig om och se sig om och se sig om och se sig om tills hans gärna avråder hono från att se sig om, a se sig om att se sig om att se sig om osv. Men knappnålar, dem låter man vara för dinosauriernas skull, eftersom basjet i analen fylls i kanalen sandaler lemlästar katter, tack ska du ha för att du återvände till min grotta av kött. Nytt på fronten är kalla grisfötter och nötter med fötter från tegelstenar son klafsar förbi med avsevärd hastighet rakt in i det förgångna och sju nivåer som fem upphöjt i två ser dagens ljus i hus. Vad nu detta hade att gör amed bertil stjärtil som var ute och strosade bananpajgräddsåslandträdgård, vilket var aningen hårdsmält.

Men i trance kan du bevittna det oumbärliga missfoster som på vägen till underlandet tar formen av en häst som kliver omkring i blod och gyttja från tusentals krossade testiklar och dynghögar. Hundar med ögon av guld rusar ned för berget som antagit formen av en drake, vilket resulterade i att hundarna med guldögon dogm i och med att draken redan befann sig i luften, varvid krocken med marken var avsevärt hårdare än vad clownen binky kunnat korv föreställa sig.Älvor med transvestitvingarm, likaså ett tåg som kör förbi de elaka festklingarna i kampen mot tornen och sauron har ett stort öga, men orvar behöver vila och jokern blir bara mindre och mindre värd i ett subjektivobjektivt perpektivspektrum. Vad är det för fel på mig jo det ska jag svara allt till kapitel tjugofyra är bqra en dröm, så njut tills dess och tro att det är verkligt, för ju mer du grubblar desto svårare blir kraven på dig, kraven som bubblar, grubblar, dribblar fibblar, ja låtsatsord kan ju vara roliga om de är xtravaganta, feministiska, homosexuella, våldtäktsmän, fascister, idioter, citroner, mopeder, motorcyklar men inte glass i stora lass.

Hyenor och vandaler, sandaler, det var det som vände det hela pp och ner från ner och upp men ned och opp är väl ändå samma sak som ner och upp så vem bryr sig om att riktningarna alltid sitter fel när man lirar jatzy. det enda som dyker upp är bröst och höst, stånd i vånda, anakonda, rim, sim, lim, jim, kim nu blir jag fan trött å att det blir så flummigt och att jag skriber personliga omdömen på en text som bara kommer flytrande ur min hjärna, tjpp, huvudet av dags för kaffelatte och en mungo, kungo. I kongo har jag aldrig vart eller druckit saft, vilket i sin tur är helt orimligt att göra i Kongo, bongo, trumma, summa. Jag är inställd på max i taxin jag gillar xxx och faktum är att här har jag editat eftersom något oväntat personligt dök upp i texten som jag personligen inte vill dela med mig med någon. Gillar ni kisskorv, skit i det! För, när prästen slutat predika och Alf står som en stolpe i backen kommer svärd och pil med sked och gaffel gaddar och tänder på tänder och tänder på högar av bajsnsom fattar eld, fejd med alla som inte vill kontakta en med staistik. Matematik är tråkigt och bajs är roligt, saxofån är fel stavning på ordet och jag tänker inte edita den här gången, jag vill att allt skall komma direkt från min hjärna, som för övrigt är kroppens bästa resurs som fan hade med sig till begravningar, kling och klang pang pang kyckling. Fuckshit, shitsausage, kex kex kex, mannarmannar mannar, jag har hittat en lucka i deras försvar. jAG KOMMER BEHÖVA FELSÖKA DEN HÄR TEXTEN SÅ HÅRT OCH MYCKET SOM skrivits så blir det jobbigt om den är för lång så hej då, dra.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag har inte gjort edits överhuvudtaget. Det påpekas i texten att jag suddat ut en rad, vilet är sanning, men det ges ju också en förklaring till varför. så skitsamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se stavfelen som något komiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillade den. [y]


   
SvaraCitera

Jag gillade den jag med. Det är ordbajseri, men du har fortfarande struktur nog i texten att man ska kunna läsa den. Orden är sammanhängande, det finns bara inget sammanhang i orden (om du förstår vad jag menar).

Dessutom är det kul att tolka och försöka komma på vad det EGENTLIGEN står, att läsa mellan raderna. Finns väll egentligen inget där att hitta, men kul är det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera