Aviseringar
Rensa alla

Svälja...


Ämnesstartare

...satsen testade jag idag för första gången och det var helt okej att göra det...men det tog bara en timme sen började magen köra, kräkningar och diarré... när allt var ute så mådde jag prima igen Tumme upp
Vanligt eller är det bara jag som är konstig? Rullar ögonen
(jag är inte sjuk)
För övrigt, brukar ni svälja killens sats/Vill ni att er partner sväljer? Glad


   
Citera
Ämnesetiketter

Förstod först vad det handlade om med sista meningen... Nej brukar inte göra det Förvirrad


   
SvaraCitera

abborren97: Vanligt eller är det bara jag som är konstig? Rullar ögonen

Eller din sexpartner som hade dålig sperma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fransson:

Eller din sexpartner som hade dålig sperma.

Dålig sperma?


   
SvaraCitera
Kudhos

har aldrig hört talas om någon som spyr och får körig mage av det. Säkert något från maten snarare, eller så är din killes sagge gjort av någon sorts syra okänt till människan


   
SvaraCitera

Ej hört talas om det, aldrig vart med om det själv. Konstigt. Men om du inte mår bra av det ska du såklart inte göra det!


   
SvaraCitera
oINRIo

jag brukar må illa efteråt och slemmig i halsen dårå så jag får kväljningar haha.
gick runt i över ett år och svalde eftersom jag trodde min partner tyckte om det, sen så visade det sig att han inte gillade det heller och tyckte de va ofräscht istället x(....


   
SvaraCitera

Det är typ omöjligt att bli sjuk av en sats sperma, du måste ha ätit nåt innan som gjorde så allt skedde.


   
SvaraCitera

Har hört talas om folk som får diarré av det IAF. 


   
SvaraCitera

Man kan inte bli sjuk av det. Jag tror nästan att det har och göra med att du eventuellt ätit någonting innan som orsakat det eller att du har tänkt för mkt på det liksom.. :S


   
SvaraCitera

Finns många som är allergiska mot sina partners spermier.


   
SvaraCitera
torg1

men uuuschRullar ögonen


   
SvaraCitera
reben

kräkt massor av ggr e ju asäckligt
men finns värre saker man ätit av artighet

gör det inte om det inte känns bra. hört liknande saker du beskriver av kompisar


   
SvaraCitera

Antingen så hade du ätit något dåligt eller så är det en psykisk grej, typ att du gått och oroat dig. Det är faktiskt till och med nyttigt att svälja sperman  http://nyheter24.se/sex-blandat/654059-10-saker-du-inte-visste-om-sex


   
SvaraCitera

Gjorde det till en början i mitt förhållande, men jag har utvecklat någon slags kräkreflex mot det när det händer, spyr inte men jag får kväljningar tyvärr. Det smakar inget, men konsistensen är inte så trevlig Rodnar


   
SvaraCitera