Aviseringar
Rensa alla

Svälter mig 🙁


Norberg90:

Jag märker inte av så mycket, bara smärtor i bröstet, yr när jag rör på mig, o världens huvudvärk.

Om jag inte ens kunde röra mig utan att få bröstsmärtor så hade jag klassat det som ett ganska irriterande problem..[confused]

Norberg90:

Jag får ju ångest så fort jag ser mat. Hjärtklappning,andnöd,kallsvettningar,skakning. Då är det inte så lätt att äta heller.

Drick mycket och försök få i dig frukt eller ngt.


   
SvaraCitera

Norberg90:

Angelize, jag har mått dåligt så länge jag kan minnas. Och jag gick upp 20 kilo av en medicin. Så när ingenting hjälpte mig för att gå ner i vikt, så såg jag bara FETT i maten.
Vet du hur pass farligt det är idag på 10e dagen?? Vågar jag rida t.ex?

Tänk såhär: Även fast du inte kommer dö nu efter tio dagar så kan du inte tänka "JAAAA!!! Nu kan jag fortsätta svälta mig själv för jag dör ju inte!" för löser du inte problemet som gör att du inte KAN äta så kommer du ju tillslut att dö för du kommer inte kunna svälta helt och hållet (dvs, aldrig äta någon mat) hela livet. Tycker du ska söka hjälp...?

Och om du nu blir äcklad av just fettet i mat, kan du inte äta frukt?

Norberg90:

Vad tror du prover skulle visa idag? Syns det redan på vitaminbrist,näringsbrist osv?

Jag har faktiskt ingen aning hur lång tid det tar men du kan ju alltid kolla upp det där ändå. Tror inte du vill ha näringsbrist för det är nog det mest jobbigaste som finns. Får du tex brist på b12 vilket är lätt att få om du inte äter rätt så är biverkningarna många, bla depression, nervskador, du darrar som fan i händerna, trötthet och maaaassa maaaaaaassa mer.

Om jag var du så skulle jag vara mer rädd för att få alla dessa hemska biverkningar än att dö. För de här biverkningarna kommer inte gå bort så fort du stoppar i dig mat igen, så tvinga i dig mat innan det är försent. Sök hjälp. [smile]


   
SvaraCitera

men sök hjälp fan


   
SvaraCitera

Norberg90:

Jag vill inte ha mat?!

Ät inte då. Skaffa hjälp eller skyll dig själv. Förväntar du oss att komma och tvångmata dig eller? Klart som fan att det är skadligt att gå utan mat i dagar. Vafan tänker du med?


   
SvaraCitera

Image

Eat them! EAT THEM!


   
SvaraCitera

Jag har levt på vätska i.... 7-8 månader, jag lever. [y]


   
SvaraCitera

Norberg90:

Jag vill inte ha mat?!

MAT ÄR SÅ JÄVLA GOTT, tänk på en fläskfileskiva med potatis och beaneisesås


   
SvaraCitera

PixPoxy:

fläskfileskiva med potatis och beaneisesås

käääften [sad] Det enda jag har är typ.. tre piroger.. [cry]


   
SvaraCitera

Denna och 20 000 andra anorexia trådar visar bara att männen kommer härska på jorden åtminstonde 200 år till. RESONERA LOGISKT FFS.


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

Denna och 20 000 andra anorexia trådar visar bara att männen kommer härska på jorden åtminstonde 200 år till. RESONERA LOGISKT FFS.

word.
ibland skäms man rejält över att vara kvinna.


   
SvaraCitera

HellMillan:

käääften [sad] Det enda jag har är typ.. tre piroger.. [cry]

Ostpaj, Bakelser, pankakor


   
SvaraCitera

Norberg90:

Hur länge kan det pågå innan det blir farligt?

Ja, du kan ju bli sjuk och dö om du inte äter på tre veckor.

Om du verkligen känner att du har så starka problem i relation till mat så är det bra att ta kontakt med ungdomsmottagningen. de har gratis hjälp att få 🙂


   
SvaraCitera

Norberg90:

INGENTING ANNAT

Du vet att du är dum i huvudet nu. Så sluta. Ät nåt och gå och simma. eller ta en promenad!!! OCH SLUTA ÄTA GODIS?


   
SvaraCitera

Aldrig funderat på att bara minska på maten och motionera? Det är inte så svårt att gå ner riktigt om man vill.


   
SvaraCitera

Om du verkligen vill straffa dig själv så borsta tänder och sedan drick juice. FYFAN ALLTSÅ, SÅ VIDRIGT. [bigsmile]


   
SvaraCitera