Aviseringar
Rensa alla

Svamp i underlivet?.....


Ämnesstartare

Hej. Det här är riktigt pinsamt för mig... Hatar att prata om sånt här. Ja nu e det så att jag har typ vårtor på min penis runtom min förhud. När jag var mindre hade jag svamp på foten som vi lindrade då.. Och det liknar det som fan. Alltså typ likadant. Och jag vet inte hur jag ska få bort det! Vågar FAN inte dra till UM pga har inte kommit så långt in i puberteten så min penis är inte så stor direkt och fett pinsamt om jag måste visa den? Och sen mina föräldrar är det alldeles för pinsamt att berätta för. Det här sänker mitt självförtroende så sjuuukt mycket så jag skulle gärna vilja få seriösa och hjälpsamma svar. Och jag har haft detta i typ 1 år!!!


   
Citera
Ämnesetiketter

är du oskuld? annars kanske det är typ kondylom el vad det där mysiga heter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag är oskuld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xiive:

Vågar FAN inte dra till UM pga har inte kommit så långt in i puberteten så min penis är inte så stor direkt

dom bryr sig inte ett skit om hur stor eller liten din kuk är, det enda dom kommer kolla på är hur huden och "vårtorna" ser ut [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att dom inte kommer bry sig 🙂 Men jag menar att det är alldeles för pinsamt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xiive:

Men jag menar att det är alldeles för pinsamt!!

det är det inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åååh. Vet inte vad jag ska ta mig till:( Jag är alldeles för feg för att dra dit o dra fram den så ska nån helt random undersöka den :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan skrämma dig själv genom att tänka att om du inte får din snopp undersökt och fixad så kommer den ramla av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen annan som har några tips [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xiive:

Ingen annan som har några tips

det finns inget annat tips än att besöka en ungdomsmottagning
lev med det eller gå dit, vi kan omöjligt veta vad du har på din snopp


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vi kan omöjligt veta vad du har på din snopp

Jag vet, det är utslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Jag vet, det är utslag.

du måste vara mer specifik!!!!1


   
SvaraCitera

xiive:

Hatar att prata om sånt här. Ja nu e det så att jag har typ vårtor på min penis runtom min förhud.

Hmm.. Om de är vita till färgen kan de vara s.k. penila papler. De är ofarliga. Men, om du är orolig, gå till läkare.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

du måste vara mer specifik!!!!1

Utslag som liknar svamp!


   
SvaraCitera