Aviseringar
Rensa alla

Svara på det här..


Ämnesstartare

Heeeeeej UM. Det är så här att jag vill ha lite tips: hur gör man för att "må bra"? Alltså, ni vet, inga ångestattacker osv. Och hur gör man för att glömma människor som egentligen inte förtjänas att tänka på (trots att man älskar dem och bla bla bla)

Taaaacksam för svar!

/ Renesmee


   
Citera
Ämnesstartare

Man ägnar hela livet åt att se på film och supa sig full varje kväll såklart! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Man ägnar hela livet åt att se på film och supa sig full varje kväll såklart! [love]

Var bor du? Ska vi supa oss fulla tillsammans, för jag vill inte vara ensam. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man krökar, arbetar alldeles för mycket, knaprar piller, eller något annat onyttigt. Det förskjuter skiten, för glömmer det gör man aldrig iaf inte det som man som mest vill förtränga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte om att supa i sällskap. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

knaprar piller

Tänker seriöst knapra i mig alvedon eller något. Bara för känslans skull. Mår så jävla kasst att det finns inte.

Annars då, hur funkar det för dig? Bara eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Mår så jävla kasst att det finns inte.

usch usch kolla på roliga klipp på tuben eller nått.

Zeppelin:

Annars då, hur funkar det för dig? Bara eller?

ska inte klaga, förvånansvärt bra helg en så länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

usch usch kolla på roliga klipp på tuben eller nått.

Har redan tittat på gulliga kattungar så många gånger.

OF 5:

ska inte klaga, förvånansvärt bra helg en så länge.

Hur blev den bra?


   
SvaraCitera

Själv har jag inte mått dåligt på flera år. Jag är inte helt säker på varför, men jag mår faktiskt riktigt bra hela tiden, trots att jag inte har någon tjej. Jag försöker väl fokusera på det bra i livet och skämta bort allt det dåliga. Jag hatar inte en enda människa i hela världen, och jag oroar mig inte heller över saker. Att barn i Afrika svälter och djur dör när jag äter kött bryr jag mig knappast om.

Faktum med är att jag nästan njuter när människor stör sig på saker som jag gör. Eller när jag säger saker som inte överränstämmer med vad folk tycker. Jag är faktiskt mycket lyckligare än jag någonsin varit, trots att jag knappast befinner mig där i verkligheten. Det känns grymt bra helt enkelt. Men det finns dock stunder som kan bli jobbiga, som när datan hänger sig.

Ledsen för the wall of text, men hoppas att du lärt dig ett och annat [bigcheers]

Edit; För att glömma bort människor som du inte gillar, varje gång du ser dem ska du le som ett jävla fån. Och vara överdrivet snäll! [bigcheers]


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag tycker inte om att supa i sällskap

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

+1

-1


   
SvaraCitera

Zeppelin:

-1

Inte mitt fel att han inte vill supa med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Har redan tittat på gulliga kattungar så många gånger.

attans. då vet jag ej något bra tyvärr.

Zeppelin:

Hur blev den bra?

Blev bra väder under eftermiddagen. Inget tjafs hemma av någon outgrundlig anledning. Och inte minst, avlöning. Så helt motverkad var man inte idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Inte mitt fel att han inte vill supa med dig.

+1

OF 5:

attans. då vet jag ej något bra tyvärr.

Nä, inte jag heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

hur gör man för att "må bra"?

Söker hjälp


   
SvaraCitera