Aviseringar
Rensa alla

Svara på det här..


Ämnesstartare

Zeppelin:

/ Renesmee

Heeeej! :DDD
Det var ett tag sedan minsann, eller ok kanske bara någon vecka men ändå, har faktiskt saknat dig.
Åkte bussen förbi när Bajen skulle spela i måndags.
Jag kollade faktiskt efter dig men så kom jag på att jag inte vet hur du ser ut, hehe. [blush]

obs. är antrax om du kommer ihåg

Förresten: Du ska på umträffen va? Du borde, det blir nog jättekul!
Vi är flera som ska dit "själva" och är lite rädda så du behöver inte oroa dig för att vara den enda som är skrajsen liksom.

OnT:
För att må bra.. Hmm det är nog individuellt som med typ allt annat.
Men att tvinga sig själv tänka positivt kaaaan fungera, att leva efter säkra rutiner, äta rätt, sova rätt, umgås med "bra" människor och ja kanske försöka ta itu med det som orsakar ångestattackerna också.

Att komma över någon kan ta sin lilla tid. Kanske behöver du ersätta personen med någon annan för att det ska släppa helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och typ viktigast i världen (tycker jag) för att må bra är att se det fina i små ting att tillåta sig själv att släppa loss ibland och att bara vara.
Fett najs när det går. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att vara lycklig är ju egentligen att uppskatta livet.
Så för att bli lycklig, får du börja uppskatta det du har.

Och välkommen tillbaka!


   
SvaraCitera

en bra sak kan ju vara att inte blunda för vad det är som gör att man mår dåligt och försöka göra någonting åt det.

var på gränsen till en depression för bara någon vecka sen, trodde att detta berodde på att jag läste någonting jag inte ville osv, osv

dock var problemet ett helt annat och när det väl försvunnit så började jag rätt snabbt må bra igen.

sen handlar ju mycket om vad man har för inställning till saker och ting


   
SvaraCitera
mynona

"Lycka" är alltid något tillfälligt. Men valet står inte mellan lycka och olycka. Slappna av och ta en enda stund i taget och gör den stunden lyckad. Flera stunder bildar en dag...


   
SvaraCitera

Man grubblar på det om och om igen ända tills det försvinner. Ofta brukar det krävas att man gör det en väldans massa gånger innan det försvinner.


   
SvaraCitera