Aviseringar
Rensa alla

Svårt...


Ämnesstartare

Nu är jag less på matten.. fattar inte ett piss.. jag läser matte C och den är svin svår tycker jag [shake] vi läser den svåraste versionen av matte C och vet inte om jag kommer klara den. [cry] Känns fucked up eftersom jag går en linje där matten är viktig. Nån som håller med om att den är svår? har några tips på hur man pluggar inför matte prov?


   
Citera
Ämnesstartare

Man borde klara av matten man valt linjen för!

Därav poäng!!! [surprised]


   
SvaraCitera

Finns det fler versioner av matte C? [rolleyes] Men ja, det är ett stort hopp mellan matte B och C.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet att man borde de, och jag visste att matten skulle vara svår. Men matte B och C är jätte stor skillnad. B gick ju ändå hyffsat men nu när vi håller på med logaritmer och så då hänger jag inte med längre. inte just nu iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_lillmalin:

har några tips på hur man pluggar inför matte prov?

Räkna och förstå det man gör.

_lillmalin:

vi läser den svåraste versionen

Finns det olika versioner? Ma C som Ma C eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har för mig att det finns 3 versioner, en röd som är lättast en grön som är medel och en 3:e som är blå och mest krävande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_lillmalin:

några tips på hur man pluggar inför matte prov?

Skapa trådar här med de svåraste talen.
Du får några olika sorters svar, folk räknar och förklarar på olika sätt - och något sätt passar din hjärna...


   
SvaraCitera
smisk

Prata med läraren om du vill ha hjälp. De har skyldigheter att lära er det ni ska lära er. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_lillmalin:

linje där matten är viktig

Vilken Linje går du ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera