Forumet - Svårt

Svårt

895 0 130
Vet ej varför jag sitter och skrattar åt ingenting är världens lyckligaste kanske 7 timmar om dagen??? Gissningsvis den tiden lite överdrivet hm vet ej svårt att bedöma

Sover kanske 15 timmar 2 timmar kvar då är jag arg ledsen lite sur

Aldrig normal

Detta gäller när jag är ensam ej bland alla människor då är jag normal

(är ej korkad är väldigt smart bryr mig bara inte)

Spana också in:

ennie:

Ja typ nu under lovet iaf när jag hinner

Det är väll bra att du är lycklig? Rätta mig om jag har fel nu... Sitter du när du är själv och skrattar i 7 timmar åt ingeting speciellt? Kan bero på att du sover så mycket och tar ut energi på att skratta. Jag har en kompis som blir ass skratt glad när hon sover länge.
JOQER:

Sitter du när du är själv och skrattar i 7 timmar åt ingeting speciellt?

Ja. (Inte i rad!!!)

JOQER:

Kan bero på att du sover så mycket och tar ut energi på att skratta. Jag har en kompis som blir ass skratt glad när hon sover länge.

Ja kanske hehe fast jag gör rätt mkt annat med t ex går mycket läser böcker simmar ibland

JOQER:

Det är väll bra att du är lycklig?

Det är lite skumt?
JOQER: Sitter du när du är själv och skrattar i 7 timmar åt ingeting speciellt?

Ja. (Inte i rad!!!)

JOQER: Kan bero på att du sover så mycket och tar ut energi på att skratta. Jag har en kompis som blir ass skratt glad när hon sover länge.

Ja kanske hehe fast jag gör rätt mkt annat med t ex går mycket läser böcker simmar ibland

JOQER: Det är väll bra att du är lycklig?

Det är lite skumt?

Se på en rolig film under de 7 timmarna som du skrattar så har du något att skratta åt[crazy]
Jag arbetar för tillfället på att förbättra mitt eget skratt till ett ljudligare skratt. Oftast nu så har jag ovanan att kväva mitt eget skratt, vilket inte är lika glatt!

Vist är jag ytlig, som tillochmed försöker förbättra hur jag garvar!? Eller? Är det normalt att tänka så om sitt eget skratt?
wakajwaka:

Jag arbetar för tillfället på att förbättra mitt eget skratt till ett ljudligare skratt.

Aha, jag är motsatt, jag skrattar jättehögt när jag är ensam, men lite "finare" hehe bland folk. Fast ibalnd när jag glömmer bort mej skrattar jag högt iaf, och då stirrar alla på mej såhär [chocked]
JOQER:

Du kan se en vännersäsong eller family guy[bigsmile]

Jag vet inga roliga tv-serier som jag inte har sett. [sad]

wakajwaka:

Vist är jag ytlig, som tillochmed försöker förbättra hur jag garvar!? Eller? Är det normalt att tänka så om sitt eget skratt?

Det är ok att vara ytlig

bollhav:

Ja brukar oxå sitta och skratta högt för mej själv, och jag är oxå normal [cute]

Bra [cute]