Aviseringar
Rensa alla

Svårt att dra bakåt och ingen utlösning.


Ämnesstartare

Det är såhär att jag har lite svårt att dra tillbaka förhuden när jag runkar, det går men är lite segt så att säga och det går typ inte att dra förhuden upp och ner när man runkar utan den typ fastnar på vägen vilket gör att det inte är så skönt att runka på det sättet och gör det svårt att komma.

Och jag har även haft sex ungefär 6 gånger och aldrig lyckats komma och vid ett tillfälle har den även åkt ner bara sådär mitt i allting och nu undrar jag om det kan bero på att förhuden inte åker upp och ner som den ska utan fastnar och att det inte blir den känslan som det ska bli?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag blir ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste kännas lite fail att inte klara av att runka ordentligt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Jag tänkte precis fråga hur gammal du va. Men tydligen eftersom du har haft sex så rätt så gammal.
Först och främst tror jag att det e en bra idé att skillja dem två problemet åt. För att det kan vara helt olika andledningar.

som det där med runket´har jag ingen aning om. Men du kanske ska kolla upp det med en doktor.

Men med sexet. Att den plötsligt blir slak. Du har kanske inte tänkt på att du kanske inte e hetrosexuell?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera