Aviseringar
Rensa alla

Svårt att få stånd


Ämnesstartare

Jag är en inte allt för erfaren kille. Men nu har jag hittat min flickvän som jag vet att jag kommer hålla ihop med mycket länge.

Anyways, vi har haft samlag, oralsex, mys osv.
Jag har aldrig haft problem med att få stånd förns nu på nyårsdagen. Kvällen innan hade vi haft ett helt otroligt bra sex, varade i 5 timmar, dead serious.
How ever, dagen efter så låg vi och myste. Han ställde sig upp då men när kläderna började försvinna och hon runkade mig så slakade den ganska fort. Men hon fick upp den med lite knep. Men när vi kom till sex så slakade den nästan direkt igen.
Jag var fof helt otroligt kåt, men den ville inte stå.

Jag hade ätit något som fick min mage att vara lite... dålig. Och jag har hört att det kan bero på det. Men jag vet inte. Jag har fof problem med detta, och senaste vi försökte a sex var den 3:e. Och jag är fof konstig i magen samt har ätstörningar.

Någon som kan berätta för mig vad detta är pga eller vara lite empatiska.

Ty för svar


   
Citera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske va nervös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du hade samlag i 5 timmar i sträck kanske han var lite trött dagen efter ey?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är lixom trött fortfarande if. Brukade lixom kunna få booner bara av att tänka på Peyre lixom =P
Och varför skulle jag helt plötsligt vara nervös, it's wierd. Men min gissning var att det berodde på att jag var smått sjuk, för jag var väldigt sjuk. Ville kräkas hela tiden, och var allmänt vidrig =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera