Aviseringar
Rensa alla

Svårt att lita på bögar


Ämnesstartare

 Inget med deras sexualitet att göra, men utav alla bögar jag känner pratar majoriteten på ett ganska konstigt sätt. Går upp i tonen mot slutet av meningen och låter osäkra i vad de säger... svårt att veta om de verkligen menar det de säger typ. Men känner några bögar som pratar normalt och inget problem med dem...  ok missledande rubrik inser jag nu eftersom det inte är bögarna det är fel på, utan folk som snackar så i allmänhet. Stockholmare i viss mån t.ex.

 


   
Citera
Ämnesstartare

Stockholmare.. Bögar hela bunten! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror rätt mkt på språket, i finland pratar man ju rätt dovt och monotont medan norrmän alltid går upp ljusare på slutet typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
beror rätt mkt på språket, i finland pratar man ju rätt dovt och monotont medan norrmän alltid går upp ljusare på slutet typ

Hur kan norrmän lita på varandra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore: Hur kan norrmän lita på varandra?

: D ingen aning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Stockholmare.. Bögar hela bunten! 

san fransisco också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol vad fan ör det här 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
lol vad fan ör det här 

Försök att hjälpa mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar bögar som lever upp till tv stereotypen fy fan va äckligt

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en kusin som är bög, och det visste man nästan ända sen han föddes pga "stereotygbögen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Har en kusin som är bög, och det visste man nästan ända sen han föddes pga "stereotygbögen"

Har läst en undersökning om att lägre testosteron leder till att man med högre sannolikhet utvecklas till bög... kanske hade med det att göra snarare än hans läggning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Har en kusin som är bög, och det visste man nästan ända sen han föddes pga "stereotygbögen"

jag e också stereotypbögen pga smal (lätt att mistas för fjollig då), ljus röst och svin röda läppar, blyg, o aldrig haft en tjej. men jag är inte bög. men alla tror att jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

jag e också stereotypbögen pga smal (lätt att mistas för fjollig då), ljus röst och svin röda läppar, blyg, o aldrig haft en tjej. men jag är inte bög. men alla tror att jag är.

E väl ej stereotyp


   
SvaraCitera
reben

oxo svårt att lita på sthlmare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig träffad, fast jag tycker inte att jag är stereotyp    


   
SvaraCitera