Aviseringar
Rensa alla

svårt att skaffa tjej kompisar.


Ämnesstartare

jag är en kille på 17år och har jätte svårt att skaffa tjej kompisar i samma åldergrupp som jag själv är i. vill inte att det ska vara något annat är vänskap. har så klart haft och har tjej kompisar men det är jätte svårt att hitta på saker med dem bara för att jag älskar att träna och musik. har inte hittat någon tjej som skulle kunna tänka sig att dra ut och springa på morgonen och sedan dra ner till gymmet i någon timme. antingen träning som gäller att hon iaf är musik intresserad. vet ni om det existerar några såna tjejer skulle behöva lite tips vet att de låter konstigt men sidan är ju till för att hjälpa folk.


   
Citera

Mattias Karlsson: vet ni om det existerar några såna tjejer

wtf? Mycket glad


   
SvaraCitera

Gå fråga tjejerna i din klass (du går i gymnasiet va?) om dom tränar? Fattar ej problemet. Klart så existerar sådana tjejer. Gått i fiol i ca 8 år och gymmar regelbundet. Lycka till!


   
SvaraCitera

När jag var 6-7år ville jag bara umgås med tjejer, blev mobbad för det. [tjejtjusaren] Ledsen Hade typ bara tjejkompisar, men de ville inte leka med mig längre när de blev lite äldre, och jag var jätteledsen när jag inte blev bjuden till "tjejkalas"! Galen


   
SvaraCitera

Exakt vad ska du ha hjälp med? 


   
SvaraCitera

För att gå lite mer OT så kanske du bör skaffa dig ett par "tjejiga hobbys".. Vad sägs om att börja rida? Blink


   
SvaraCitera

Jag tycker det är lättare att skaffa tjejkompisar än killkompisar. Vet ej varför Galen


   
SvaraCitera

Varför måste du ha "tjejvänner"? Varför är könstillhörighet relevant?


   
SvaraCitera

Det finns många tjejer som gillar träning.


   
SvaraCitera

Mattias Karlsson:
jag är en kille på 17år och har jätte svårt att skaffa tjej kompisar i samma åldergrupp som jag själv är i. vill inte att det ska vara något annat är vänskap. har så klart haft och har tjej kompisar men det är jätte svårt att hitta på saker med dem bara för att jag älskar att träna och musik. har inte hittat någon tjej som skulle kunna tänka sig att dra ut och springa på morgonen och sedan dra ner till gymmet i någon timme. antingen träning som gäller att hon iaf är musik intresserad. vet ni om det existerar några såna tjejer skulle behöva lite tips vet att de låter konstigt men sidan är ju till för att hjälpa folk.

Hmmm... Vad lyssnar du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finstrumpan:

Hmmm... Vad lyssnar du på?

hmm vanligt säger man ju att man lyssnar på allt men ja skulle säga allt utom svensk rapp och svensk hiphop typ 🙂


   
SvaraCitera