Aviseringar
Rensa alla

svårt att vara mig själv


Ämnesstartare

asså om jag ska vara helt jävla ärlig, okej aa nu går jag lite på för inpå mig själv, men är förtidigt född o har inte haft en lätt upväxt o har synskada o sen skit men är fortfarande helt normal för de men asså problemet är att jag vill typ vara som samir han är fett skön, han har badas ögon, viseligen inte jag har mina ögon skelar fett jobbigt,  asså hur fan ska jag hitta mig själv? asså de är så jävla svårt hur fan dka jag göra? snäll o lägg nu fan ingen elak,negativ,mobbad komentar ! asså snälla vill inte snacka med någom vuxen vill snacka här på forumet


   
Citera
Ämnesstartare

snälla ha inte samir som förebild. han är bara pinsam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
snälla ha inte samir som förebild. han är bara pinsam

varför han är sig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

varför han är sig själv

för att han är en efterbliven , trög som faan, är den sterotypiska paradise-hotel deltagaren och neeej. Snälla bli inte som honom. Vi behöver inte försöra mänskligheten mer än vad den redan är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan är samir? :s


   
SvaraCitera

Mm synnerligen charmi 


   
SvaraCitera

han verkar ju himla rar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Mm synnerligen charmi 

ni ser ju han är ju fett skön drf svenska folket gillar han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men återgå till mig ni snälla hjälp mig med mitt problem


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

ni ser ju han är ju fett skön drf svenska folket gillar han

Lyteskomik går alltid hem!  Vet ej vad du ska göra för att förbättra ditt självförtroende. Prata med någon kurator? Fake it til u make it?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar också samir, han e typ den enda östgöten jag klarar av att lyssna på :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:
men återgå till mig ni snälla hjälp mig med mitt problem

Var dig själv och fortsätt söka kontakt med folk här!! Men posta kanske inte samma typ av tråd flera gånger, försök komma på nya saker att prata om! 

P.S. jag tar alla eleka kommentarer om dig på jättestort allvar, UM är en sida för alla ungdomar att känna sig trygga på! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:
men återgå till mig ni snälla hjälp mig med mitt problem

var dig själv, inte samir. Sträva inte efter att bli någon man inte äns kan hålla en konversation med. 
Om du har svårt att hitta vem du är så ja det tar lång tid. testa att umgås med olika typer ut av människor för att se vem du är. Funkade gska bra för mig. Märker när jag är mig själv och när jag måste skala av en stor del ut av själva mig när jag är med vissa.  
Om du vet vem du är men har svårt att visa för andra så är det bara att skita i folk och tänka "jaha, alla gör fel, alla r konstiga på sitt sätt och även om jag är den skevaste jäkla människan på joden så är detta jag och kan inte ändra på det. Om andra dömmer mig för hur JAG är så är det deras problem och inte mitt". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när man fyller 18 då kan man vä förändra sig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spoiler: Du är dig själv hela tiden.


   
SvaraCitera