Aviseringar
Rensa alla

svårt att vara mig själv


Ämnesstartare

sculptura:

Försöka hävda sig mot folk som är "vänligt" inställda ger inga poäng i det sociala spelet. Det avskärmar dig från resten, kanske från gruppen du vill vara med och accepterad av. Det är inte svårt att vara en stökig och populär person. Det är svårt att vara en schysst och populär person.

nellnellnell:

Är det inga i din klass du kan tänka dig att umgås med då?

antar att jag behöver rycka upp mig o börja prata med folk[confused]

iallafall, tack för alla positiva svar.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZilveR:

antar att jag behöver rycka upp mig o börja prata med folk[confused]

Gör det, även om ni inte har samma intressen kanske ni ändå kan utveckla en gemenskap [y]

ZilveR:

iallafall, tack för alla positiva svar.[bigsmile]

Varsågod [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Gör det, även om ni inte har samma intressen kanske ni ändå kan utveckla en gemenskap [y]

man kan alltid hoppas[party]


   
SvaraCitera
talrik

dude i know ure pain.. va e du? 15.. håll ut. i gymnasiet blir allt bättre.. ^^[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vet i alla fall vem "du" är, det kan vara värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZilveR:

nån som känner igen detta och har nåt tips om hur jag skulle kunna ta mig ur det negativa och vara mer som jag känner att jag verkligen är,glad o positiv?

Jag känner igen mig. Jag var exakt som du i ettan av gymnasiet. Jag kan säga att jag INTE pluggade bättre av att vara ensam, tvärtom började jag avsky skolan och flydde från den. Jag hade aldrig skolkat innan men då gjorde jag det en hel del.

För mig blev det bättre i tvåan när det kom några nya klasskompisar som jag hade mer gemensamt med. Jag lyckades dock aldrig få upp studiemotivationen igen, men hade i alla fall väldigt mycket trevligare i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZilveR:

nån som känner igen detta och har nåt tips om hur jag skulle kunna ta mig ur det

Prova Yoga, meditation och mycket träning [y]


   
SvaraCitera

ZilveR:

tyvärr är det just det jag brukar bli

Dåså, där har vi ju svaret. Inte undra på att du är ensam i skolan i så fall [rolleyes] Ta dig i kragen och visa lite respekt för de som är schyssta mot dig så blir det inga problem [y]

ZilveR:

njae, alla är antingen fjortisar,fotboll/innebandy lr WoW/CS typerna[tired]

Och vad är du då? Ursäkta, men jag stör mig på folk som tror att de själva är de enda vettiga, normala etc. och att ingen annan duger. Vet du vad? Det är du som är ensam, inte dem. Kan det kanske bero på att du bedömmer alla till ytan och dränker dem i fördomar? [ops]

So what om vissa värderar sport eller spel högt? Du brinner väl också för saker eller? Jag känner flera som nästan bara har fotboll och hockey på hjärnan. Jag känner också flera som går på LAN en hel del helger och spelar Warcraft osv. Och, hur osannolikt det än låter för dig, så duger dem perfekt och jag kan knappt tänka mig bättre kompisar. Ge dem andra en chans förfan och sluta upp med gnället att "alla andra är fjortisar, nördar..." [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZilveR:

men när jag är i skolan känns det som om jag vore en helt annan person

då är vi 2 om den saken .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte grejen med att inte vara sej själv. man är väl alltid den man är[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver en s.k penisförlängare.

Det finns många olika typer av penisförlängare, kanske börja röka, eller varför inte langa anfetamin. Alternativt bildar du något slags gäng och ger dig på yngre personer och tar ut dina aggressioner på dom.

Jag lovar, om du skaffar dig en penisförlängare så kommer allting kännas mycket bättre. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera