Aviseringar
Rensa alla

Svårt lita på distansförhållande


Ämnesstartare

Har man blivit riktigt superblåst av den man litade mest på av alla, är det svårt lita på den man älskar när avståndet är långt.. Har ju noll koll vad han har för sig. låter rikigt svartsjuk nu, men tycker det är jättesvårt!! ständigt ont i magen o rädd för att bli sviken igen..spec när man vet d bor ex i närheten som tom hälsar på ibland...gah!!


   
Citera
Ämnesstartare

inte tänkt på att prata med honom om hur du känner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

inte tänkt på att prata med honom om hur du känner?

Hur lägger man fram det utan att låta som en svartsjuk idiot liksom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klöver:

Hur lägger man fram det utan att låta som en svartsjuk idiot liksom..

om ni har ett förhållande så borde ni ha kommit såpass långt att ni inte är rädda att framstå som idioter inför varandra.Dagens ungdomar,så jävla fixerade vid att helst INTE prata med partners/vännen om ett problem för att inte verka som idioter,folk är inte tankeläsare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klöver:

Hur lägger man fram det utan att låta som en svartsjuk idiot liksom..

Säg bara som det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Säg bara som det är.

Men vill inte förstöra ngt genom att bete mig som en svarsjuk nolla.. men hårt när ja vet d komemr hem tjejer till honom o kollar typ film som är sugna på honom...svårt:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klöver:

Hur lägger man fram det utan att låta som en svartsjuk idiot liksom..

En sån sak kan du lägga fram utan att låta svartsjuk, tro mej..
Svartsjuka behöver inte bara vara negativt, visst, tjejer gillar't inte, men vi killar vet ju att det bara är ett tecken på att man gillar någon [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

En sån sak kan du lägga fram utan att låta svartsjuk, tro mej..
Svartsjuka behöver inte bara vara negativt, visst, tjejer gillar't inte, men vi killar vet ju att det bara är ett tecken på att man gillar någon

Ja men som tex, han som jag, har inte många vänner där han bor, utom ngn tjej som är sugen på han o ngt ex..ska ja då säga det så han blir ensam? funkar liskom inte.. tack för hjälpen ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klöver:

Men vill inte förstöra ngt genom att bete mig som en svarsjuk nolla.. men hårt när ja vet d komemr hem tjejer till honom o kollar typ film som är sugna på honom...svårt:(

Han mår bättre av att få veta hur du känner dej.
Hur vet du att dom gillar han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Han mår bättre av att få veta hur du känner dej.
Hur vet du att dom gillar han?

Borde man inte förstå att man inte gillar sånt, tror inte han skulle uppskatta om ja satt o kollade på film med ngn som är intresserad.. Jag vet det bara. hon skriver ju öppet hon tycker han är söt o blabla..
nu blir ja sur..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klöver:

Borde man inte förstå att man inte gillar sånt, tror inte han skulle uppskatta om ja satt o kollade på film med ngn som är intresserad.. Jag vet det bara. hon skriver ju öppet hon tycker han är söt o blabla..
nu blir ja sur..

Han kanske ser henne som vän och därför inte tycker det är någon fara. Varför inte bara snacka med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Han kanske ser henne som vän och därför inte tycker det är någon fara. Varför inte bara snacka med honom?

För att ja har ingen ryggrad nog för att göra det..helt enkelt. Men d som kom hem till mig före hans tid som ville ngt mer än vara kompisar, då skulle ju jag kunna ta hem dom lika gärna egentligen ju? Men personligen tycker ja det är oschysst så gör det inte mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoho. Jag är typ på G med en & då kmr det bli distansförhållande. Men jag tror ALDRIG att han skulle göra ngt med ngn annan. Då är jag mer orolig för att jag gör ngt med ngn annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Hoho. Jag är typ på G med en & då kmr det bli distansförhållande. Men jag tror ALDRIG att han skulle göra ngt med ngn annan. Då är jag mer orolig för att jag gör ngt med ngn annan.

Klart man aldrig tror det, det är då det gör som ondast när det händer. fast behöver ju inte händs er. lycka till=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är inte alls lika lätt att säga som ni tror att det är, och du är ju knappast ensam om att vara orolig osv. Hur länge har ni varit tillsammans? Har ni en bra relation?


   
SvaraCitera