Aviseringar
Rensa alla

svårt med en tjej


Ämnesstartare

har en tjejkompis som går i 8b och jag går i 8a och är verkligen kär i hon och hon vet det och har sagt det till hon och sakt  hur jag känner och har haft det jättesvårt att prata med hon under hela 8an och först nu har ja börjat prata mer med hon. och vet att hon pratar med många killar och sånt. och det är en vecka kvar tills skolavslutning och har försökt att vara med henne men hon vill inte och idag har ja frågat och hon svarade "ja men et känns ba så jävla konstigt..." och vene vad ja ska göra vill absolut inte släppa taget om hon. och mår bara så dåligt när jag vet att ja har bara en vecka på mig och känns som hon ´ändå inte vill vara med mig.. vene vad ja ska göra.. 


   
Citera
leiz
 leiz

Tyvärr hörru. Det låter som om denna tjej faktiskt inte är intresserad av dig, och jag vet, det är skitjobbigt med obesvarad kärlek! Men det enda du kan göra är att låta tiden vänja dig av vid henne, för du kan inte tvinga henne att bli kär i dig. Är du för på så kan hon tycka det är jobbigt dessutom.
Det finns andra tjejer, så försök att släppa henne! Och tänk att ni faktiskt kommer ses i höst igen 🙂 ( Har varit i precis samma sits med en kille i just åttan till nian, så vet faktiskt hur jobbigt det känns.)


   
SvaraCitera

Det märks väldigt tydligt att denna tjej inte är intresserad av dig.
Det är helt enkelt att  bara att släppa taget om henne. Du kan ju inte trots allt inte tvinga henne till bli intresserad av dig.
Hon har redan bestämt sig för att hon inte gillar dig på det sättet du gillar henne.
Fast deppa inte sönder över att hon inte gillar dig på det sättet som du gillar henne.
Någon dag så kommer du hitta den rätta Tumme upp


   
SvaraCitera

Vill hon inte ha dig kan du inte tvinga henne till det. Oavsett hur svårt det är måste du försöka släppa henne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leiz:
Tyvärr hörru. Det låter som om denna tjej faktiskt inte är intresserad av dig, och jag vet, det är skitjobbigt med obesvarad kärlek! Men det enda du kan göra är att låta tiden vänja dig av vid henne, för du kan inte tvinga henne att bli kär i dig. Är du för på så kan hon tycka det är jobbigt dessutom.
Det finns andra tjejer, så försök att släppa henne! Och tänk att ni faktiskt kommer ses i höst igen 🙂 ( Har varit i precis samma sits med en kille i just åttan till nian, så vet faktiskt hur jobbigt det känns.)

Vet det men hon har inte velat varit med mig för vi ha inte pratat nå ir och sånt hon är lite blyg och sånt. Visst hon behöver inte bli kär i mig. Men vill ju ön då va bra kompis med hon men Aa.. Och 


   
SvaraCitera

Vad är ditt problem egentligen? Respektera hennes nej. Hon vill inte ha med dig att göra fatta det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caroline97:
Vad är ditt problem egentligen? Respektera hennes nej. Hon vill inte ha med dig att göra fatta det.

Vad är ditt problem? Hon är en fucking kompis? Hon litar allra mest på mig. 

tänk förfan innan du skriver nå


   
SvaraCitera

sahlenaren : Vad är ditt problem? Hon är en fucking kompis? Hon litar allra mest på mig.

Tills den dagen du våldtar henne. Våldtäkter sker av dom man litar mest på. Hoppas hon polis anmäler dig för sexuella trakasserier.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

sahlenaren :

Vet det men hon har inte velat varit med mig för vi ha inte pratat nå ir och sånt hon är lite blyg och sånt. Visst hon behöver inte bli kär i mig. Men vill ju ön då va bra kompis med hon men Aa.. Och 

Låt henne vara och sluta försöka, hon har trots allt sagt nej.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Caroline97:

Tills den dagen du våldtar henne. Våldtäkter sker av dom man litar mest på. Hoppas hon polis anmäler dig för sexuella trakasserier.

Men jösses, kvinna. En kille som går i åttan är kär i en tjej och du pratar om att han någon gång ska våldta henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leiz:

Låt henne vara och sluta försöka, hon har trots allt sagt nej.

Har ju inte frågat chans har bara frågat om att umgås som kompisar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caroline97:

Tills den dagen du våldtar henne. Våldtäkter sker av dom man litar mest på. Hoppas hon polis anmäler dig för sexuella trakasserier.

Fortsätt dröm du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leiz:

Låt henne vara och sluta försöka, hon har trots allt sagt nej.

Men för mig gör så behöver hon inte bli kär. Vill bara vara kompis med hon som vanligt har inte frågat chans eller nå har bara sagt att ja gillar henne och sånt. Vill ju bara kunna va med henne under sommarlovet och umgås.


   
SvaraCitera

Om du fortfarande vill vara hennes vän så tycker jag att du ska prata med henne. 
Så ni kan reda ut allt.
Om Hon känner sig obekväm över att ni är vänner så borde ni bryta kontakten med varandra. Annars kommer hon känna sig obekväm varje gång ni träffas.
Försök också prata med henne innan skolavslutningen och ansikte mot ansikte annars kommer det säkert bli super awkward...


   
SvaraCitera

sahlenaren :

Men för mig gör så behöver hon inte bli kär. Vill bara vara kompis med hon som vanligt har inte frågat chans eller nå har bara sagt att ja gillar henne och sånt. Vill ju bara kunna va med henne under sommarlovet och umgås.f

finns fler tjejer än bara henne. du slösar bara din tid på henne.


   
SvaraCitera