Aviseringar
Rensa alla

svårt med flickvän


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men ni pratar väl och umgås med varandra i skolan? då är det ju chiiillilil
du kan väl ge henne en puss då och då när ingen kollar typ

ni behöver inte bevisa för alla att ni är ett par, liksom

stereo total:

Men skit i hur det ser ut utifrån. Det som spelar roll är hur ni upplever det tillsammans. På riktigt.

precis så känner jag
men hon har tyckt det har varit jobbigt

Les voleurs:

att jag har varit så "okärleksfull" i skolan

och vill såklart att hon ska må bra

timeisrunningout:

Men en puss då och då ja!

jo
men till och med det har jag svårt för
då detta är mitt första riktiga förhållande och jag ej har någon riktig erfarenhet med tjejer så är jag rädd att jag ska till och med en så liten grej som att pussa "fel"
alla småsaker, som var man ska ha händerna etc.
väldigt löjligt av mig egentligen


   
SvaraCitera

Les voleurs:

precis så känner jag
men hon har tyckt det har varit jobbigt

Vad exakt är det hon tycker är jobbigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså gör som du vill, orka bry sig om vad andra tkr, men det betyder inte att jag tkr att ni borde hångla i korridoren och sånt[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Låter weird, vem bryr sig om vad det verkar?

Les voleurs:

fråga henne

Blivande_japan:

VARFÖR ska ni pussas inför folk?

Les voleurs:

fråga henne

antrax:

Det finns en risk att hon tar ditt avståndstagande som en diss, som att du skulle skämmas över att vara ihop med henne.
Därför är det viktigt att du verkligen poängterar att det är pga all uppmärksamhet och att du inte är van som du inte vill pussas inför andra.

har gjort det

antrax:

Om hon går med på att dra ner på pussandet så kanske du kan gå med på att våga hålla handen och kramas i alla fall.

jo, det gör vi ju redan
eller, kanske inte hålla handen
alldeles för cheesy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

eller, kanske inte hålla handen
alldeles för cheesy

Nää, varför då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

alldeles för cheesy

Mysigt [blush][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom igen, du måste ge henne mer än 2 dagar för att kräva att hon ska visa att ni är tillsammans! Du måste låta henne vänja sig vi tanken! Du måste vänja dig själv med att du älskar henne så mycket att du inte bryr dig om du vet att alla andra vet eller inte vet. Det viktigaste är väl att du och hon vet att ni älskar varran och inte att alla andra vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vad exakt är det hon tycker är jobbigt?

att jag liksom betett mig som att vi bara är vänner eller näst intill dissat henne som en dålig reaktion av att alla ska vara så himla "har ni knullat än??" "HÅNGLA, HÅNGLA" i klassen just nu
går ju trots allt i högstadiet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde du var typ 25 år och jobbade. Hur gammal är du?

Obs, har ingen kille men skulle inte heller gilla att göra det.


   
SvaraCitera

Les voleurs:

att jag liksom betett mig som att vi bara är vänner eller näst intill dissat henne som en dålig reaktion av att alla ska vara så himla "har ni knullat än??" "HÅNGLA, HÅNGLA" i klassen just nu
går ju trots allt i högstadiet

Fan vad jobbigt. Har nästan förträngt högstadiet. Skönt att ni bara ska gå med den där klassen några få månader till.
Var noga med att inte dissa henne när dom håller på så. Det betyder inte att du måste kyssa henne, eller ens hålla om henne inför dom. Visa bara att du tycker att dom är larviga och ta med henne därifrån eller säg till dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Mysigt

antrax:

Nää, varför då?


för cool
Image

ChickiBull:

Kom igen, du måste ge henne mer än 2 dagar för att kräva att hon ska visa att ni är tillsammans!

fan har du läst tråden
hon vill att jag ska visa mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Trodde du var typ 25 år och jobbade. Hur gammal är du?

heh. 16 sen en månad tillbaka.

stereo total:

Fan vad jobbigt. Har nästan förträngt högstadiet.

[sad]

stereo total:

Skönt att ni bara ska gå med den där klassen några få månader till.

mjo
måste ändå ta tillvara på tiden
hon åker till usa i höst pga college

stereo total:

Var noga med att inte dissa henne när dom håller på så. Det betyder inte att du måste kyssa henne, eller ens hålla om henne inför dom. Visa bara att du tycker att dom är larviga och ta med henne därifrån eller säg till dom.

bryr mig inte riktigt vad andra tycker//säger etc etc.
men vill inte att hon ska må dåligt över att jag inte visar att vi faktiskt är tillsammans..


   
SvaraCitera

Les voleurs:

bryr mig inte riktigt vad andra tycker//säger etc etc.
men vill inte att hon ska må dåligt över att jag inte visar att vi faktiskt är tillsammans..

Kan du inte hålla henne i handen då? Liksom, göra små saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

heh. 16 sen en månad tillbaka.

grattis i efterskott!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

men vill inte att hon ska må dåligt över att jag inte visar att vi faktiskt är tillsammans..

Men vafan man kan ju visa att man tycker om den andre på olika sätt, "leka" med varrandras fingrar under bordet eller lite diskret på annat sätt, eller bara smeka hennes arm eller ben när ni sitter bredvid varrandra (alltså inte överdrivet utan bara lite smått).


   
SvaraCitera