Aviseringar
Rensa alla

svårt med kille


snyftizzzzar!

Nej, sluta grina och skaffa lite självrespekt. Sluta ha öppet hus och satsa på den här killen om du nu vill ha honom... eller så struntar du i det och fortsätter knulla runt för att mätta ditt bekräftelsebehov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Men ta reda på vad det där beteendet beror på och lös det.

hur tar man reda på det då? går man till biblioteket och läser en bok en bok om det lr?


   
SvaraCitera

angel_dead:

och den här killen e lite min raka motsatts. fast han vet nog inte det riktigt. han pluggar liksom super mkt. och jag går knappt i skolan. och liksom han kan fastna i ett projekt då i skolan med någon matte grej eller va det är. och då sitter han där och stirrar på dom där mattetalen i år känns det som. eller ah en hel helg. och då får jag ju inte den uppmärksamheten jag behöver.... och då behöver jag ha sex och sånt med andra för att bli bekräftad!

Ja, och du gillar honom.

Om du börjar visa att du tycker om honom kanske han tar sig lite tid för dig? Och du får uppmärksamheten av honom!


   
SvaraCitera

angel_dead:

hur tar man reda på det då? går man till biblioteket och läser en bok en bok om det lr?

Men snälla. Psykolog!
När jag läste psykologi så fick vi lära oss att såna beteenden kan bero på att man inte fick tillräckligt med uppmärksamhet som barn. Men jag kan tänka mig att det finns många andra bakomliggande orsaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Men snälla. Psykolog!
När jag läste psykologi så fick vi lära oss att såna beteenden kan bero på att man inte fick tillräckligt med uppmärksamhet som barn. Men jag kan tänka mig att det finns många andra bakomliggande orsaker.

Freuds gamla teorier ja


   
SvaraCitera
Hando

The Box:

sämst troll.


   
SvaraCitera

angel_dead:

Freuds gamla teorier ja

Andra orsaker såsom att du mår dåligt över något t.ex.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera