Aviseringar
Rensa alla

svårt med min partners förtid.


korpen123:

5 å

Tycker du ska hitta dina egne meningar med livet i din egen hjärna å inte bibeln.
Och om du tänker lämna han elr ngt så förvänta dig inte för mycket.. Nästan omöjligt att hitta en oskuld som fyllt 16 elr mer...


   
SvaraCitera

Kanske var lite hård förut, fick dåligt samvete nu.. Stanna i livet, men lämna religionen! [cute]


   
SvaraCitera

Om det är så viktigt med värderingar så gift sig med någon som har samma, blir nog himla mycket lättare då.

1 person är ju ingenting nästan. Hade ju varit "värre" om det handlade om typ 27


   
SvaraCitera

Håller med om att utan gud så har livet ingen mening, det är ju därför livet inte har någon mening!


   
SvaraCitera

"förhud menar hon?"

haha


   
SvaraCitera

soundsystem:

Håller med om att utan gud så har livet ingen mening, det är ju därför livet inte har någon mening!

[love]


   
SvaraCitera

korpen123:

Jag är ju sådan gammaldags kristen att jag tycker man skall vänta med sex tills man gifter sig.

bara för att du tycker så behöver inte han eller alla andra göra det.


   
SvaraCitera

Blir det för svårt så får du väl dumpa honom eller gå i terapi för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

som vadå?

T.ex. då skulle inte finnas könssjukdomar.


   
SvaraCitera

korpen123:

T.ex. då skulle inte finnas könssjukdomar.

Hur kan du vara så säker på det? Hur tror du sjukdomarna från början skapades? [smile]


   
SvaraCitera

korpen123:

T.ex. då skulle inte finnas könssjukdomar.

Jodå. Könssjukdomar kan t ex smitta från mamma till barn också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur kan du vara så säker på det? Hur tror du sjukdomarna från början skapades?

nej säg du mig 😉 allt har ett ursprung. men vi vet ju att många könssjukdomar sprids via samlag.

personligen tror jag att pga synden kom in i världen, så blev allt förvrängt och då skapades sjukdomar och allt elände.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ta livet av dig då för här finns det fan ingen gud.. Här är det satan som bestämmer!

han bestämmer ganska mycket, och just därför har många svårt här i livet!


   
SvaraCitera

korpen123:

han bestämmer ganska mycket,

Det kan du inte veta.


   
SvaraCitera

Jobbig du verkar vara. Finns det en Gud så vill hen antagligen att vi ska leva i harmoni och ha det bra och skönt, vilket sex är. Däremot måste man skydda sig, men det är ju underförstått.


   
SvaraCitera