Aviseringar
Rensa alla

Svårt med tjejer (ny användare)


Ämnesstartare

Först vill jag säga att jag är ny på forumet, så hej 🙂

Jag har typ alltid haft det lite svårt med tjejer, speciellt snygga tjejer, då blir jag så nervös att jag inte ens vet vad jag säger. Ibland när jag är ute så kan jag se någon snygg tjej, då försöker jag ta en annan väg för att undvika tjejen. Asså jag kan vara med tjejer fast då vill jag helst ha en killkompis med mig annars vet jag inte vad jag ska snacka om. Vad ska man prata med tjejer när man är ensam med dom? Hjälp mig, snälla!
taack /mvh


   
Citera
Exner

Denokände:
Först vill jag säga att jag är ny på forumet, så hej 🙂

Jag har typ alltid haft det lite svårt med tjejer, speciellt snygga tjejer, då blir jag så nervös att jag inte ens vet vad jag säger. Ibland när jag är ute så kan jag se någon snygg tjej, då försöker jag ta en annan väg för att undvika tjejen. Asså jag kan vara med tjejer fast då vill jag helst ha en killkompis med mig annars vet jag inte vad jag ska snacka om. Vad ska man prata med tjejer när man är ensam med dom? Hjälp mig, snälla!
taack /mvh

Öva dig på att prata med flickor som du inte är attraherad eller intresserad av. Då gör det inget om det inte går bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Öva dig på att prata med flickor som du inte är attraherad eller intresserad av. Då gör det inget om det inte går bra.

Men det är ännu mer pinsamt. Mina kompisar kommer tro att jag haffar fula tjejer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata som med killar eller typ din bästa vän. Prata om allt mellan himmel och jord. tjejer är inte sååå svåra som man kan tro ibland x)


   
SvaraCitera
Exner

Denokände:

Men det är ännu mer pinsamt. Mina kompisar kommer tro att jag haffar fula tjejer. 

Man kan ha flickor som kompisar också. Lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Man kan ha flickor som kompisar också. Lovar.

Men jag har faktiskt typ en tjejkompis som jag är skit attraherad av som jag faktiskt kan prata med o så. Och dom fula tjejerna är skit opopulära så det blir lite konstigt att jag går till dom


   
SvaraCitera
Exner

Denokände:

Men jag har faktiskt typ en tjejkompis som jag är skit attraherad av som jag faktiskt kan prata med o så.

Öva på henne, och tänk sedan att det är henne du pratar med när du hänger med andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
prata som med killar eller typ din bästa vän. Prata om allt mellan himmel och jord. tjejer är inte sååå svåra som man kan tro ibland x)

Aa ska fråga mina vänner hur dom gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Öva på henne, och tänk sedan att det är henne du pratar med när du hänger med andra.

Men vad ska jag prata om? Har ingeeen aning. Vi pratar typ om allting men jag har känt henne ett tag det är därför jag kan vara med henne utan problem.


   
SvaraCitera
Exner

Denokände:

Men vad ska jag prata om? Har ingeeen aning. Vi pratar typ om allting men jag har känt henne ett tag det är därför jag kan vara med henne utan problem.

Prata om typ allting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Prata om typ allting.

Men det går inte. Det kommer bara fram när jag pratar med min tjejkompis fast när jag pratar med andra tjejer så är det inte samma sak. Har du tips om vad jag ska prata om?


   
SvaraCitera
Exner

Denokände:

Men det går inte. Det kommer bara fram när jag pratar med min tjejkompis fast när jag pratar med andra tjejer så är det inte samma sak. Har du tips om vad jag ska prata om?

Varför är du intresserad av flickan ifråga? Prata om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Varför är du intresserad av flickan ifråga? Prata om det

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Exner

Denokände:

Vad menar du?

"Stina är så spännande, för hon säger alltid så roliga saker"

Då frågar du henne om hurmor, vilka förebilder hon har, vad brukar hon själva skratta åt, varför finns humor egentligen-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

"Stina är så spännande, för hon säger alltid så roliga saker"

Då frågar du henne om hurmor, vilka förebilder hon har, vad brukar hon själva skratta åt, varför finns humor egentligen-

Men dom kommer säkert tycka att jag är största tönten. Dom kommer tycka att jag är konstig som ens ställer såna frågor.


   
SvaraCitera