Aviseringar
Rensa alla

Svart mössa


Ämnesstartare

Vart på internet kan man få tag på en svart pösig mössa? Helt omöjligt känns det som för det ska alltid vara något mönster på det eller något. Tack på förhand[smile]


   
Citera
höna

köp en på typ stadium så blöter du den å fyller me typ.. handukar eller nåt så den töjs ut, ja gjorde så ialf å de funka!!


   
SvaraCitera
höna

eller aha på internet... AJA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

eller aha på internet... AJA

Spelar inte så jätte stor roll. Tack för tipset!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar att köpa kläder just därför att allt har en ful jävla varumärkeslogo tryckt över hela skiten, skall jag göra reklam så vill jag åtminstone få klädesattrialjen gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hatar att köpa kläder just därför att allt har en ful jävla varumärkeslogo tryckt över hela skiten, skall jag göra reklam så vill jag åtminstone få klädesattrialjen gratis

Exakt! Hatar dom där lapparna på sidorna och newyork märkena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komigenmichelle:

Exakt! Hatar dom där lapparna på sidorna och newyork märkena.

Jobbigt att man ska behöva hora ut sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hatar att köpa kläder just därför att allt har en ful jävla varumärkeslogo tryckt över hela skiten, skall jag göra reklam så vill jag åtminstone få klädesattrialjen gratis.

köp inte sånna kläder då[confused]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

köp inte sånna kläder då[confused]?

Lite svårt när i princip alla mössor har det nu för tiden. Iallafall dom jag sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komigenmichelle:

Lite svårt när i princip alla mössor har det nu för tiden. Iallafall dom jag sett.

vetti fan vart du tittar[crazy] men jag har sett en jävla massa enfärgade svarta mössor på tex stadium [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

köp inte sånna kläder då[confused]?

Nej det gör jag väl i stort sett inte, men det är hyfsat irriterande att man får leta runt som en jävla idiot efter vanliga, enkla kläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

men det är hyfsat irriterande att man får leta runt som en jävla idiot efter vanliga, enkla kläder.

hehe jo det är ju sant! men vad är vanliga enkla kläder då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

hehe jo det är ju sant! men vad är vanliga enkla kläder då?

Det är kläder (gärna svarta) som inte gör en till en vandrande reklambanner utan bara är kläder med syftet att kläda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är kläder (gärna svarta) som inte gör en till en vandrande reklambanner utan bara är kläder med syftet att kläda.

helt vanliga snygga ryggsäckar som varken är till för överlevnad i skogen eller är täckta med gigantiska märken är omöjliga att hitta. förstår inte. mina alternativ är att antingen köpa någon form av pastisch (nej tack) eller sy en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är kläder (gärna svarta) som inte gör en till en vandrande reklambanner utan bara är kläder med syftet att kläda.

utbudet har ju minskat, men de finns ju [crazy]


   
SvaraCitera