Aviseringar
Rensa alla

Svårt o hitta rätt kille!!


Ämnesstartare

Okej nu ere så här,

Jag har vetat om att ja e bi sen ja va typ 13 och jag har träffat killar sen ja va 16 typ..

Nu sist jag träffade en kille så vart vi tillsammans, (o han va min första kille ja) men de höll inte så länge. Innan honom var jag inte så kräsen när det gällde personlighet,utséende, betéenden osv. men nu har jag märkt att jag sollar bort allt fler på tex. qx eller killar jag ser ute i det "verkliga".

Jag är annars jävligt jordnära för min ålder har jag hört o tycker det själv, jag vill inte att utséende ska spela så stor roll men de känns som att de gör de..

Är det jag som har fel eller ska jag bara vänta på att den "rätte för mig" ska dyka upp inom en snar framtid??

De kanske inte är ett så stort problem men come on guys ja behöver lite stöd eftersom jag är helt diskret ang min läggning.

tack på förhand!![bigsmile]


   
Citera

Ungdomar.se är ingen spåkula tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå spåkula? har ja bett dig spå min framtid eller ge mig synpunkter på om jag överreagerar eller inte borde bry mig?


   
SvaraCitera

eenjooy:

Är det jag som har fel eller ska jag bara vänta på att den "rätte för mig" ska dyka upp inom en snar framtid??

eenjooy:

vadå spåkula?

duh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men skriv inge om ni inte har nå vettigt o komma me, geeks


   
SvaraCitera

tja[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja?


   
SvaraCitera

eenjooy:

Är det jag som har fel eller ska jag bara vänta på att den "rätte för mig" ska dyka upp inom en snar framtid??

Vara straight kan ibland vara lika svårt men vi har typ 2000% större chans.


   
SvaraCitera

att hitta den rätta, medans man letar den rätta är ungefär som att leta efter en speciell vattendroppe i Atlanten.
När du minst anar det, då kommer rätt kille, ngn som inte ser dig pga den du är utan för vad du gör.
Just hang in there


   
SvaraCitera
Bakric

eenjooy:

Jag är annars jävligt jordnära för min ålder har jag hört o tycker det själv, jag vill inte att utséende ska spela så stor roll men de känns som att de gör de..

Tyvärr är normen långt under vad den borde vara, så det säger inte särskilt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

eenjooy: Är det jag som har fel eller ska jag bara vänta på att den "rätte för mig" ska dyka upp inom en snar framtid??

Vara straight kan ibland vara lika svårt men vi har typ 2000% större chans.

mm jag förstår det, visst dras ja till tjejer också men tycker fan att killar funkar bättre me killar om jag ska va ärlig, vi kommer iaf från samma "planet"

the_passenger:

att hitta den rätta, medans man letar den rätta är ungefär som att leta efter en speciell vattendroppe i Atlanten.

De stämmer faktiskt.. o ang de du sa om att man borde vänta tills man träffar den som är "perfekt" för en själv stämmer nog också.. borde inte ha för bråttom kanske

Bakric:

Tyvärr är normen långt under vad den borde vara, så det säger inte särskilt mycket.

japp va ska man göra.. de e de samhälle vi bor i..tyvärr

Tack för alla svar grabbar!


   
SvaraCitera

eenjooy:

De stämmer faktiskt.. o ang de du sa om att man borde vänta tills man träffar den som är "perfekt" för en själv stämmer nog också.. borde inte ha för bråttom kanske

Men kom ihåg, hur märkt det än är, så löser det sig, alltid.
Det har jag lärt mig =)
men tills dess... kolla in den här:


   
SvaraCitera

Hehe, jag var helt såld i sorg när jag var blev vuxen (18 år). Trodde jag aldrig skulle möta kärlek.

Men så... PLÖTSLIGT KOM DET!

Och nu känner jag likadant. Antar att "plötsligt så händer det" är själva grejen haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nätet e bara för awsome, tack för svaren guys (fastän ja varit efterbliven o svarat tre år senare)[smile]


   
SvaraCitera