Aviseringar
Rensa alla

svårt o komma genom honom 🙁


Ämnesstartare

Jag har det jättesvårt att komma genom honom. Han smeker och slickar, och gör allt jättebra, bara det att jag inte kommer. Detta är riktigt jobbigt för både honom och mig, men mest mig antar jag. Jag är rädd för att det ska kännas som om det är hans fel, men det är det inte.

Jag har heller aldrig kommit via en annan person, utan bara av mig själv.

*Är det någon som varit med om samma situation?
*Tjej - Hur lång tid tog det tills du kom första gången med din pojkvän (längden på förhållandet)
*Kille - Har du varit med om att det varit svårt för tjejen att komma, hur uppfattar du det?
Hur löste du/ni det?

obs seriös tråd


   
Citera
Ämnesstartare

Slappna av bara, tänk inte på att du "måste" komma.
När du känner dig trygg och avslappnad så fixar det sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AAAB:

Jag har det jättesvårt att komma genom honom. Han smeker och slickar, och gör allt jättebra, bara det att jag inte kommer. Detta är riktigt jobbigt för både honom och mig, men mest mig antar jag. Jag är rädd för att det ska kännas som om det är hans fel, men det är det inte.

det är därför flera kvinnor fejkar orgasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med hon som skrev först.. slappna av..
Jag har själv kille nu, jag har kommit två gånger på snart 4 månader. Men har aldrig kommit själv.
Man får inte vara för insatt på att man måste komma.. det kommer aldrig gå då.. Det fixar sig om killen gör det bra och du slappnar av =)


   
SvaraCitera

Kör på knipövningar! När du pissar, knip av urinet och håll i typ 10 sekunder. Gör det typ varje gång du pissar. Då övar du upp musklerna och har lättare för att komma.


   
SvaraCitera

Det har varit exakt samma sak för mig. Du får inte stressa det helt enkelt, försök ha det skönt och tänk inte på att du ska komma. Och som de andra har sagt försök och slappna av, vet att det kan vara lite svårt. Fejka absolut inte, utan du är nog bara lite spänd över att det är "han" som gör det. Det är ju skönt ändå även om du inte kommer tänk så 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tacktack för alla svar!
¨hur kommer man lättast? när han tar eller slickar?


   
SvaraCitera

för mig spelar det ingen roll om han gör jätteskönt för mej, om man inte är koncentrerad så går det inte. det sitter i huvudet liksom. jag måste fantisera för att komma, som när man onanerar, det går inte bara att ligga och göra det. tänk på nåt som gör dej jävligt kåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

tänk på nåt som gör dej jävligt kåt

"Oj, kan vi sexa en gång till? jag glömde att tänka på min granne"[crazy]


   
SvaraCitera

Slappna av och hjälp till med dina egna händer är väl bästa tipset.
Var delaktig.
Ibland när jag får avsugning så känner man att det kommer inte funka för att gå hela vägen, då brukar jag ruska den lite imellanåt, sen gör tjejen resten av jobbet. typ så.

Jag har varit med tjejer som haft svårt att komma eller aldrig kommit, det är bara en rolig utmaning 😛 men klart känner man lite press med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera